Hitman
· Co wiemy
· Artworki
· Trailery
· Postacie
Hitman - gry mobilne
· Hitman: GO
· Hitman: Sniper
· Trailery
Hitman Absolution
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· Tryb kontraktów
· Play Styles
· Eastereggi
· Bugi
· Wideorecenzja
· Wywiady
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
Hitman - Sniper Challenge
· Informacje
· Misja
· Wyposażenie
· Wyzwania
· Pomoc
· Postacie
· Punktacja
· Ciekawostki
· Wywiady
· Screeny
· Szkice koncepcyjne
· Trailer
Hitman Blood Money
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Tapety
· Screeny
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Contracts
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman 2 Silent Assassin
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Codename 47
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Sniper Challenge - Wyzwania
Hitman Sniper Challenge - Wyzwania

W grze mamy dostępnych w sumie 14 wyzwań do wykonania. Polegają one głównie na znalezieniu różnych ciekawostek lub wykonania specjalnych akcji. Za ukończenie danego wyzwania otrzymujemy nagrodę w postaci zwiększenia modyfikatora wyniku, co przekłada się na wyższe wyniki w następnych próbach. Każde wyzwanie ma określony modyfikator, mnożnik punktowy wahający się od 1,05 do 1,20, który po odblokowaniu wyzwania otrzymujemy na stałe. Maksymalnie modyfikator wyzwań może wynosić 2,86 i przez tyle zostanie pomnożony nasz wynik (po uwzględnieniu punktów za czas, pozostałą amunicję i straty w ludności cywilnej) jaki uzyskamy podczas misji.

Podczas gry, w lewym górnym rogu będzie się pojawiać informacja o stanie danego wyzwania w trakcie jego wykonywania. W przypadku wyzwań, które wymagają oddania strzałów do kilku przedmiotów, pojawi się tam nazwa wyzwania i pasek postępu, dzięki czemu będziemy wiedzieć ile pozostało jeszcze przedmiotów do ustrzelenia. Po ukończeniu wyzwania zostaniemy poinformowani stosownym komunikatem, a także otrzymamy wiadomość, którą znajdziemy w zakładce "Wiadomości" w menu głównym gry. Raz odblokowane wyzwanie pozostanie niezablokowane już na stałe. Jednak można je dowolnie powtarzać kiedy się chce (za wyjątkiem wyzwania odblokowywanego jako ostatniego, raz ukończonego nie można już więcej zobaczyć), ale żadnego komunikatu lub zwiększenia modyfikatora nie otrzymamy. Ukończenie niektórych wyzwań skutkuje pewnymi następstwami, czy to związanymi z innym wyzwaniem czy po prostu z ciekawostką.

Na konsolach PS3 i Xbox 360 istnieje możliwość rozpoczęcia rozgrywki na nowo od początku, bez żadnych ulepszeń i odblokowanych wyzwań, poprzez rozpoczęcie gry na innym koncie. Na PC nie ma niestety takiej możliwości.

Poniżej znajdziecie opis i szczegóły wszystkich wyzwań wraz ze sposobem ich ukończenia.


Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 1

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 1

Cel:
Ustrzel asasyna-ninja siedzącego na szczycie wysokiego budynku.
Wiadomość po ukończeniu wyzwania:
Ninja z niego przeciętny, udało ci się go zestrzelić ze stanowiska. Odblokowujesz wyzwanie "Skok ninja" i modyfikator wyniku, który na stałe go poprawi.
Zapewnia modyfikator punktowy: 1,07
Obejrzyj poradnik w serwisie YouTube

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 1


Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 2

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 2

Cel:
Zastrzel pięć gołębi rozsianych o lokacji. Po ukończeniu wyzwania można od razu wykonać kolejne - "Przelot przerwany", które jest następstwem tego wyzwania. Dodatkowo jednym z dachów głównego budynku możemy zobaczyć pewną ciekawostkę.
Wiadomość po ukończeniu wyzwania:
Poleciało trochę pierza i nagle ich nie ma! Odblokowujesz wyzwanie "Żaden gołąb nie ucierpi" i modyfikator wyniku, który go na stałe poprawi.
Zapewnia modyfikator punktowy: 1,07
Obejrzyj poradnik w serwisie YouTube

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 2


Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 3

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 3

Cel:
Namierz samotną wiewiórkę, która wypadła z imprezy. Wygląda z jednego z dolnych okien po lewej stronie budynku.
Wiadomość po ukończeniu wyzwania:
Samotna i daleka od imprezy w każdym sensie. Znajdujesz ją, odblokowujesz wyzwanie "Znudzona wiewiórka" i modyfikator wyniku, który na stałe go poprawi.
Zapewnia modyfikator punktowy: 1,05
Obejrzyj poradnik w serwisie YouTube

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 3


Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 4

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 4

Cel:
Strzel w worek treningowy boksera trenującego na jednym z dachów.
Wiadomość po ukończeniu wyzwania:
Żadnych sesji treningowych na dachu! Odblokowujesz wyzwanie "Niech żyje patriota" i modyfikator wyniku, który na stałe go poprawi.
Zapewnia modyfikator punktowy: 1,05
Obejrzyj poradnik w serwisie YouTube

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 4


Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 5

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 5

Cel:
Zniszcz cztery krasnale ogrodowe rozsiane po lokacji. Strzel najpierw w pierwszego krasnala znajdującego się po lewej stronie budynku żeby pojawiły się trzy pozostałe.
Wiadomość po ukończeniu wyzwania:
Gnomy ogrodowe nie czują się dobrze na wieżowcach (ani nigdzie indziej). Odblokowujesz wyzwanie "Inwazja gnomów" i modyfikator wyniku, który na stałe go poprawi.
Zapewnia modyfikator punktowy: 1,07
Obejrzyj poradnik w serwisie YouTube

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 5


Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 6

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 6

Cel:
Strzel w panel sterowania drzwi windy by je otworzyć, a następnie zabij ochroniarza ukrywając jego ciało, gdy ten wpadnie do szybu.
Wiadomość po ukończeniu wyzwania:
Umiejętność zabójcy nr 2: ukrywanie ciał. W tym wypadku poprzez wrzucenie do szybu windy. Odblokowujesz wyzwanie "Wywindowany" i modyfikator wyniku, który na stałe go poprawi.
Zapewnia modyfikator punktowy: 1,07
Obejrzyj poradnik w serwisie YouTube

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 6


Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 7

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 7

Cel:
Aktywuj wszystkie dziesięć min strzelając do każdej z nich. Mina wybuchnie gdy wykryje ruch lub po ponownym strzeleniu w aktywowaną minę, ale detonacja nie jest wymagana do ukończenia wyzwania.
Wiadomość po ukończeniu wyzwania:
Miny lądowe, tak jest! Nigdy nie używaj ich jako dekoracji na imprezie. Odblokowujesz wyzwanie "Kto strzelił głupią minę?" i modyfikator wyniku, który na stałe go poprawi.
Zapewnia modyfikator punktowy: 1,05
Obejrzyj poradnik w serwisie YouTube

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 7


Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 8

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 8

Cel:
Strzel w jedną z dwóch lin trzymających platformę, tak by spadające beczki zabiły przechodzącego tamtędy ochroniarza. Wyzwanie to jest również akcją specjalną "Strzał Tequili" za której wykonanie otrzymuje się 20.000 punktów.
Wiadomość po ukończeniu wyzwania:
Można by pomyśleć, że ktoś to tam zostawił, żeby służyło jako pułapka! Masz dobry wzrok. Odblokowujesz wyzwanie "To pułapka!" i modyfikator wyniku, który na stałe go poprawi.
Zapewnia modyfikator punktowy: 1,06
Obejrzyj poradnik w serwisie YouTube

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 8


Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 9

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 9

Cel:
Zabij główny cel i ukończ misję w czasie 2:30. Zabicie wszystkich ochroniarzy nie jest niezbędne, możesz pozwolić im uciec, ważne żeby zmieścić się w czasie.
Wiadomość po ukończeniu wyzwania:
Szybko i skutecznie. Dobra robota, 47! Odblokowujesz wyzwanie "Szybka egzekucja" i modyfikator wyniku, który na stałe go poprawi.
Zapewnia modyfikator punktowy: 1,07
Obejrzyj poradnik w serwisie YouTube

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 9


Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 10

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 10

Cel:
Wyeliminuj swój cel i jego 14 ochroniarzy precyzyjnymi strzałami w łeb. Kolejność likwidowania celów jest dowolna, ukończenie wyzwania ułatwi pozostanie niewykrytym.
Wiadomość po ukończeniu wyzwania:
Umiejętność zabójcy nr 3: szybkość i celność. Zabijasz wszystkie cele strzałami w głowę, odblokowujesz wyzwanie "Rozbij wszystkie jajka" i modyfikator, który go na stałe poprawi.
Zapewnia modyfikator punktowy: 1,09
Obejrzyj poradnik w serwisie YouTube

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 10


Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 11

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 11

Cel:
Ustrzel trzy części garderoby striptizerki rozsiane po lokacji.
Wiadomość po ukończeniu wyzwania:
£ał, kto by przypuszczał, że jej ubrania znajdą się wszędzie? Odblokowujesz modyfikator wyniku, który będzie go stale poprawiał. Sprawdź, co się dzieje w górnej środkowej części budynku...
Zapewnia modyfikator punktowy: 1,06
Obejrzyj poradnik w serwisie YouTube

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 11

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 12

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 12

Cel:
Zlokalizuj i strzel do tajemniczego pana X, znanego z intra gry Hitman: Cichy Zabójca. Pojawi się on dopiero po ukończeniu wszystkich pozostałych wyzwań w jednym z okien w dolnej części budynku i po ukończeniu wyzwania nie będzie można go już więcej zobaczyć.
Wiadomość po ukończeniu wyzwania:
Widziałeś pana X. A on widział ciebie...
Zapewnia modyfikator punktowy: 1,12
Obejrzyj poradnik w serwisie YouTube

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 12


Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 13

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 13

Cel:
Ustrzel lecącego gołębia. Pojawi się on po zastrzeleniu pięciu gołębi rozsianych po lokacji. Jest to następstwo wyzwania "Żaden gołąb nie ucierpi" i oba te wyzwania można wykonać od razu jedno po drugim.
Wiadomość po ukończeniu wyzwania:
Nieźle strzelasz! Odblokowujesz wyzwanie "Przelot przerwany" i modyfikator wyniku, który na stałe go poprawi.
Zapewnia modyfikator punktowy: 1,20
Obejrzyj poradnik w serwisie YouTube

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 13


Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 14

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 14

Cel:
Nie mogłoby ich zabraknąć... Ustrzel trzy gumowe kaczuszki rozsiane po lokacji.
Wiadomość po ukończeniu wyzwania:
Kaczki już nie podglądają. Zdobyłeś także modyfikator wyniku, na stałe umożliwiający zdobywanie większej ilości punktów.
Zapewnia modyfikator punktowy: 1,07
Obejrzyj poradnik w serwisie YouTube

Hitman Sniper Challenge - Wyzwanie 13


HSC

Hitman Sniper Challenge - Screen Hitman Sniper Challenge - Screen Hitman Sniper Challenge - Screen Hitman Sniper Challenge - Screen Hitman Sniper Challenge - Screen

Trzebiat

/strongcenter/strongca href=
Świat Hitmana
· Fabularne
· Organizacje
· Gadżety
· Technikalia
· Twórcy
· Przemyślenia
· Prawdziwe historie
· Humor
· Fan Fiction
· Fan Galeria
Hitman Movie
· Info
· Artykuły
· Recenzja
· Fabuła
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Ciekawostki
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
· Sequel
Agent 47
· Co wiemy
· Aktorzy
· Trailery
· Ciekawostki
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Polecane

Uniwersum DC Comics

Tomb Raider Center: Oficjalny polski fansite gry Tomb Raider

Zakon Assassin

Arkham Info

BatCave :: Jedyna Polska Strona o Batmanie

Punisher Zone - Serwis o Punisherze



www.hitmangame.ru