Hitman
· Co wiemy
· Artworki
· Trailery
· Postacie
Hitman - gry mobilne
· Hitman: GO
· Hitman: Sniper
· Trailery
Hitman Absolution
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· Tryb kontraktów
· Play Styles
· Eastereggi
· Bugi
· Wideorecenzja
· Wywiady
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
Hitman - Sniper Challenge
· Informacje
· Misja
· Wyposażenie
· Wyzwania
· Pomoc
· Postacie
· Punktacja
· Ciekawostki
· Wywiady
· Screeny
· Szkice koncepcyjne
· Trailer
Hitman Blood Money
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Tapety
· Screeny
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Contracts
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman 2 Silent Assassin
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Codename 47
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Sniper Challenge - Punktacja
Hitman Sniper Challenge - Punktacja

Poniżej znajdziecie szczegółowy opis w jaki sposób gracz jest oceniany, jak punktowane są poszczególne akcje oraz co ma wpływ na końcowy wynik, a także szczegóły dotyczące rankingu online.
Na poniższy tekst, a w szczególności część dotyczącą sposobu punktacji, składają się wyłącznie własne obserwacje i doświadczenia wyniesione z gry podczas wielu godzin prób i testów. Części tych informacji nie znajdziecie nigdzie indziej.

Hitman Sniper Challenge - Ranking

Hitman: Sniper Challenge oferuje rywalizację z graczami z całego świata poprzez ranking online, osobny dla każdej platformy. Bezpośrednio w grze mamy dostęp do trzech rodzajów rankingu różniących się zasięgiem. W każdym z nich zebrane są najwyższe wyniki jakie poszczególni gracze dotychczas zdobyli, bez podziału na ramy czasowe.

Hitman Sniper Challenge - Ranking przyjaciół Ranking przyjaciół - tabela z wynikami osób, które dodaliśmy do znajomych oraz osób należących do tych samych grup co my
Hitman Sniper Challenge - Ranking krajowy Ranking krajowy - tabela z wynikami graczy z naszego kraju
Hitman Sniper Challenge - Ranking globalny Ranking globalny - tabela z wynikami wszystkich graczy z całego świata

Na konsolach Xbox 360 oraz komputerach PC istnieje możliwość bezpośredniego podglądu profilu gracza znajdującego się w tabeli, wysłania zaproszenia, wiadomości przez daną platformę Xbox Live czy Steam.

Ponadto gracz jest oceniany za swoją skuteczność w danym rankingu. Poziom skuteczności jest przedstawiony w postaci paska postępu posiadającego pięć progów oraz pięć różnych obrazków, które są wyświetlane po przekroczeniu przez nas konkretnego progu i graficznie pokazują poziom naszego profesjonalizmu względem pozostałych graczy.

Hitman Sniper Challenge - Skuteczność

Dodatkowo oprócz rankingu w grze, uruchomiona została specjalna strona z rankingiem online - www.HitmanSniper.com. Główną różnicą między rankingiem dostępnym w grze, a tym widocznym na stronie jest podział na ramy czasowe. W rankingu na stronie internetowej wyświetlana jest lista 50 najlepszych graczy w danym miesiącu na danej platformie. Oprócz możliwości sprawdzenia stanu rywalizacji na innych platformach, mamy możliwość sprawdzenia rankingu w dowolnym kraju. Drugą zasadniczą różnicą jest konieczność połączenia swojego konta (PSN, Xbox Live lub konta Steam) z kontem założonym na stronie by pojawić się w ogóle w tabeli. Po połączeniu konta, na stronie będzie wyświetlana nazwa naszego konta Square Enix, a nie nazwa naszego profilu z danej platformy.

Hitman Sniper Challenge - Podsumowanie misji

Podsumowanie misji przedstawia uzyskany przez nas całkowity wynik z uwzględnieniem ilości punktów zdobytych w danym podejściu oraz dodatkowych premii. Oprócz tego widoczne są ikony wszystkich ukończonych przez nas wyzwań, które w dużym stopniu wpływają na wynik końcowy.


Hitman Sniper Challenge - Podsumowanie misji

Punktacja bazowa - ilość punktów uzyskanych bezpośrednio podczas gry
Czas - czas w jakim zdołaliśmy ukończyć misję oraz premia punktowa za to (im szybciej ukończymy misję, tym większa będzie premia)
Pozostało naboi - ilość naboi jakie nam pozostały, każdy nabój wart jest 1.000 punktów
Zabici cywile - punkty ujemne za zabite osoby postronne, każdy zabity cywil to -10.000 punktów
Modyfikator wyzwania - mnożnik punktowy za ukończone wyzwania, maksymalnie x2,86
Modyfikator cichego zabójcy - otrzymywany za ukończenie misji bez zdradzania swojej obecności (bez wywołania stanu pomarańczowego lub czerwonego), wynosi x2,00

Hitman Sniper Challenge - System punktacji w&nbspgrze

Podczas gry otrzymujemy punkty za wykonywanie różnych akcji - specyficzne sposoby zabójstwa, ukrywanie ciał oraz za serie kilku zabójstw w krótkich odstępach czasu.

Zabójstwa
Strzał w ciało - zabicie celu przez strzał w dowolną część ciała nie będącą głową
Strzał w głowę - zabicie celu przez strzał w głowę
Ruchomy cel - zabicie idącego celu przez strzał w dowolną część ciała nie będącą głową
Strzał w głowę ruchomego celu - zabicie idącego celu przez strzał w głowę
Cel w biegu - zabicie uciekającego celu przez strzał w dowolną część ciała nie będącą głową
Strzał w głowę celu w biegu - zabicie uciekającego celu przez strzał w głowę
Zabójcza kombinacja - zabicie dwóch lub więcej celów jednym pociskiem
Zabójstwo eksplozją - zabicie celu przez wybuch miny (aktywować minę można strzelając do niej, wybuchnie kiedy ktoś będzie koło niej przechodził lub po oddaniu w nią drugiego strzału)

Akcje specjalne
Ukryte ciała - ukrycie ciała celu (zrzucenie go z dachu, wrzucenie do wody lub szybu windy)
Strzał Tequili - specjalna jednorazowa akcja związana z wyzwaniem "To pułapka!", zabicie celu poprzez zrzucenie na niego beczek

Niektóre akcje mogą być zaliczane jednocześnie, np. zabicie ruchomego celu strzałem w głowę da nam jednocześnie punkty za akcję "Strzał w głowę" oraz "Strzał w głowę ruchomego celu", a do tego mogą jeszcze dojść punkty za ukrycie ciała, a nawet za zabójczą kombinację.
Akcje "Cel w biegu" oraz "Strzał w głowę celu w biegu" mogą zostać wykonane tylko po wydaniu nakazu ewakuacji, podczas ucieczki celów.

Poniższa tabelka przedstawia ile punktów otrzymujemy za wykonanie danej akcji. Niektóre akcje są punktowane normalnie, każdorazowe wykonanie tej samej akcji skutkuje identyczną ilością przyznanych punktów. Część akcji jest dodatkowo premiowana za to ile razy została powtórzona (mnożnik akcji).


Hitman Sniper Challenge - Punktacja - akcje

Akcje premiowane punktowane są według następującego wzoru:

[Podstawa punktowa] + ([Premia] x [Mnożnik])

Co dla przykładowej akcji "Strzał w głowę x8" da nam: 1000 + (500 x 8) = 5000 punktów.

Akcje dotyczące zabójstw celów znajdujących się w ruchu są ze sobą sprzężone i kontynuują się nawzajem. Oznacza to, że zabijając na przykład dwa ruchome cele strzałem w głowę, a następnie trafiając w głowę uciekający cel, ostatnia akcja będzie miała mnożnik "x3", a nie "x1", co spowoduje otrzymanie adekwatnej liczby punktów. Analogicznie, kolejna dowolna akcja związana z zabiciem celu w ruchu będzie miała mnożnik "x4", następna "x5", itd.

Serie zabójstw
W przypadku wykonania zabójstw w krótkich odstępach czasu (maksymalnie ok. 4-5 sekund między kolejnymi zabójstwami) możemy otrzymać dodatkową premię, która w przypadku wysokich serii jest bardzo duża i znacząco wpływa na wynik końcowy.

Seria zabójstw - zabicie celów w dowolny sposób (najniżej punktowana seria)
Seria ruchomych celów - zabicie celów będących w ruchu w dowolny sposób
Seria strzałów w głowę - zabicie celów strzałami w głowę (najwyżej punktowana seria)

Serie kończą się gdy czas od ostatniego zabójstwa w serii będzie zbyt długi oraz w ustalonej kolejność w przypadku utrzymywania kilku serii równolegle - najpierw seria zabójstw, następnie seria strzałów w głowę, a na końcu seria ruchomych celów. Oznacza to, że jeśli utrzymując równolegle dwie serie - zabójstw i strzałów w głowę - nie zabijemy kolejnego celu wystarczająco szybko, najpierw zakończy się seria zabójstw, a dopiero po niej seria strzałów w głowę. Daje nam to dodatkową sekundę na zabicie kolejnego celu oraz utrzymanie i kontynuowanie drugiej serii. W przypadku gdy utrzymywane serie mają różny mnożnik, przeważnie najpierw zakończy się seria o niższym mnożniku.

Poniższa tabelka przedstawia ilość punktów otrzymywanych za serie. Ponieważ wszystko wskazuje na to, że punktacja serii nie jest zrobiona według konkretnego schematu lub wzór nie jest taki prosty do odgadnięcia, konieczne okazało się samodzielne sprawdzenie ilości punktów przyznawanych w konkretnych przypadkach, stąd tabelka nie jest kompletna.


Hitman Sniper Challenge - Punktacja - serie

Trzebiat

Świat Hitmana
· Fabularne
· Organizacje
· Gadżety
· Technikalia
· Twórcy
· Przemyślenia
· Prawdziwe historie
· Humor
· Fan Fiction
· Fan Galeria
Hitman Movie
· Info
· Artykuły
· Recenzja
· Fabuła
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Ciekawostki
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
· Sequel
Agent 47
· Co wiemy
· Aktorzy
· Trailery
· Ciekawostki
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Polecane

Uniwersum DC Comics

Tomb Raider Center: Oficjalny polski fansite gry Tomb Raider

Zakon Assassin

Arkham Info

BatCave :: Jedyna Polska Strona o Batmanie

Punisher Zone - Serwis o Punisherze



www.hitmangame.ru