Hitman
· Co wiemy
· Artworki
· Trailery
· Postacie
Hitman - gry mobilne
· Hitman: GO
· Hitman: Sniper
· Trailery
Hitman Absolution
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· Tryb kontraktów
· Play Styles
· Eastereggi
· Bugi
· Wideorecenzja
· Wywiady
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
Hitman - Sniper Challenge
· Informacje
· Misja
· Wyposażenie
· Wyzwania
· Pomoc
· Postacie
· Punktacja
· Ciekawostki
· Wywiady
· Screeny
· Szkice koncepcyjne
· Trailer
Hitman Blood Money
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Tapety
· Screeny
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Contracts
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman 2 Silent Assassin
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Codename 47
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Sniper Challenge - Pomoc
Hitman Sniper Challenge - Pomoc

Hitman Sniper Challenge - Interfejs

Wersja gry na komputery PC posiada możliwość zmiany języka interfejsu i napisów z poziomu menu ustawień gry na jeden z kilku dostępnych języków, m.in. angielski i polski. Wersja na PC posiada pełną polską wersję językową - dubbing i napisy (Hitman: Rozgrzeszenie będzie miało polonizację kinową - napisy). Aby wyłączyć polski dubbing i cieszyć się oryginalną ścieżką dźwiękową należy zmienić język platformy Steam na angielski.


Hitman Sniper Challenge - Interfejs gry

#1 Informacje o celach misji i wyzwaniach
W lewym górnym rogu ekranu będą się pojawiać informacje o stanie wykonywanego właśnie wyzwania lub jego ukończeniu oraz informacje o celach misji chwilę po rozpoczęciu gry. Aby otworzyć notes w celu przeczytania odprawy i celów misji oraz informacji o wyzwaniach należy nacisnąć przycisk F1 (PC) lub przycisk START (PS3, Xbox 360).

#2 Punkty otrzymywane za podejmowane akcje
W centralnej części ekranu będą się pojawiać informacje o wykonywanych przez nas akcjach, jak np. zabicie celu poprzez strzał w głowę czy uzyskanie serii zabójstw, wraz z ilością punktów otrzymanych za tą akcję oraz informacją ile udało nam się wykonać akcji tego samego typu. Typ informacji jest rozróżniany przez użycie innych kolorów dla różnych rodzajów akcji.

Biały - wszystkie akcje prowadzące do śmierci celu lub ukrycia jego ciała
Niebieski - informacje o uzyskanej serii zabójstw
Czerwony - informacje o utracie statusu "cichego zabójcy", zabiciu cywila lub ewakuowania się celu.

#3 Komunikat dotyczący obecnej sytuacji
W tym miejscu pojawia się informacja o stanie aktualnej sytuacji. Istnieje sześć różnych stanów określających czy i jak bardzo zaniepokojeni naszymi działaniami są strażnicy.

Hitman Sniper Challenge - Czysto Stan bezpieczny. Strażnicy nic nie podejrzewają i zajmują się swoimi sprawami. Pojawia się także w chwili opanowania sytuacji poprzez zabicie strażnika, który znalazł ciało lub odkrył naszą obecność.
Hitman Sniper Challenge - Ciekawość Stan bezpieczny, strażnicy nie wiedzą o naszej obecności, ale coś zwróciło ich uwagę - hałas, rozbite lampy. Strażnik spróbuje podejść do źródła hałasu i sprawdzić to. Po pewnym czasie, jeśli nic innego nie zwróci jego uwagi, wróci do swoich czynności, a stan zmieni się na Czysto.
Hitman Sniper Challenge - Podejrzliwość Stan, w którym coś wzbudziło podejrzliwość strażników, np. znalezione ciało.
Hitman Sniper Challenge - Znaleziono ciało Sytuacja, w której strażnik znalazł martwe ciało.
Hitman Sniper Challenge - Przeszukiwanie Stan, w którym strażnik próbuje zlokalizować przyczynę zamieszania, np. po znalezieniu ciała.
Hitman Sniper Challenge - Odkryto Stan, w którym odkryto naszą obecność i/lub ktoś był bezpośrednim świadkiem zabójstwa. W takim wypadku w bardzo krótkim czasie wydawany jest nakaz ewakuacji i cele zmierzają biegiem do wyjścia.

W przypadku pojawienia się dowolnego stanu oznaczonego kolorem pomarańczowym lub czerwonym, mamy niewiele czasu na zlikwidowania strażnika lub strażników, którzy byli świadkami naszych działań by opanować sytuację zanim wydany zostanie nakaz ewakuacji, ale i tak bezpowrotnie tracimy status "cichego zabójcy" w danym podejściu.

#4 Aktualny wynik
W prawym górnym rogu ekranu wyświetla się ilość punktów zdobyta w aktualnym podejściu.

#5 Czas pozostały na ukończenie misji
W lewym dolnym rogu ekranu mamy zegar odmierzający równe 15 minut, w ciągu których musimy ukończyć misję. Gdy do końca pozostaną 3 minuty 45 sekund licznik zacznie pulsować i zmieni kolor na żółty, a następnie pomarańczowy. Przy 50 sekundach do końca zmieni kolor na czerwony i zacznie pulsować szybciej.

#6 Wskaźnik celów misji
W tym miejscu wyświetlone są ikony przedstawiające główny cel i wszystkich strażników oraz ich stan.

Hitman Sniper Challenge - Wskaźnik celów

#7 Podpowiedzi dotyczące sterowania
Na samym dole ekranu będą się pojawiać wskazówki dotyczące sterowania. Dodatkowo, w przypadku gdy w magazynku zostanie jeden nabój, trochę wyżej pojawi się informacja o tym, jaki przycisk nacisnąć by przeładować.

#8 Ilość naboi w magazynku / Pozostała amunicja
W tym miejscu mamy przedstawioną ilość naboi w magazynku oraz łączną ilość pozostałej amunicji. Gdy pozostanie już tylko 8 naboi, zostanie to zaznaczone czerwonym kolorem czcionki.

#9 Ikona aktualnie wybranej broni
W prawym dolnym rogu ekranu widnieje ikona aktualnie wybranej broni. Ponieważ w grze mamy dostępną jedynie snajperkę, jest to ikona karabinu Kazo TRG.

Hitman Sniper Challenge - Sterowanie

PS3 Xbox 360 PC
Menu pauzy Start Start Esc
Dane misji Select Back F1
Przybliżenie [Przytrzymaj] L2 LT PPM
Strzał R2 RT LPM
Przyspiesznik [Przytrzymaj - PC] --- --- Shift
Przyspiesznik [Lekko naciśnij - PS3, X360] R2 RT ---
Przeładowanie / Instynkt [Przytrzymaj] R1 RB Ctrl
Przybliż / Oddal D-pad D-pad ŚPM

Na komputerach PC jest możliwość grania za pomocą pada, sterowanie jest identyczne jak na konsolach.

Na konsoli PS3 jest dostępna opcja wyłączenia strzelania za pomocą przycisku R2. W efekcie pod R2 mamy przeładowanie i instynkt, przybliżenie pod L1, a strzał pod jednostopniowym przyciskiem R1, przez co tracimy możliwość korzystania z przyspiesznika spustu.

Hitman Sniper Challenge - Przyspiesznik spustu

Używanie przyspiesznika spustu pozwala na precyzyjne celowanie. Przytrzymanie klawisza odpowiedzialnego za przyspiesznik (Shift - PC; R2/RT wciśnięte do połowy - PS3/Xbox 360) powoduje wstrzymanie oddechu i całkowite wyeliminowanie ruchów celownika na parę sekund (czas zależy od poziomu ulepszenia Kontrolowany oddech). Dodatkowo, podczas korzystania z przyspiesznika ruchy strażników stają się wolniejsze. Wszystko to pozwala w krótkim czasie precyzyjnie wycelować i wyeliminować nawet cele w ruchu, oczywiście biorąc pod uwagę poprawkę na odległość do celu i czas lotu pocisku.

Na konsolach PS3 i Xbox 360, umieszczenie przyspiesznika pod klawiszem strzału sprawia, że wygląda to podobnie jak strzelanie z prawdziwego karabinu: wciskając spust do połowy i wstrzymując oddech przed strzałem. Jednak opanowanie sterowania wymaga trochę wprawy. Na komputerach PC, gdzie przyspiesznik jest przypisany do osobnego przycisku, korzystanie z niego jest niezwykle proste.

Hitman Sniper Challenge - Instynkt

Tryb instynktu pozwala na wyłowienie celów wśród tłumu oraz zobaczenie ich pozycji, gdy znajdują się za przeszkodą lub w budynku. Podczas korzystania z tego trybu ekran traci kolory i staje się czarno-biały, a dźwięki ulegają wytłumieniu i pojawia się specyficzny szum. Tylko kluczowe elementy są oznaczone kolorem - główny cel zaznaczony jest na czerwono, zaś pozostałe cele - na żółto. Dodatkowo podświetla on elementy, do których można strzelić by spowodować wypadek. Jest bardzo przydatny przy likwidowaniu celów schowanych za lekkimi przeszkodami, które można przestrzelić, jak na przykład drzewa lub w przypadku śledzenia ruchu większej ilości strażników z oddalenia.

Hitman Sniper Challenge - Instynkt

Trzebiat

Świat Hitmana
· Fabularne
· Organizacje
· Gadżety
· Technikalia
· Twórcy
· Przemyślenia
· Prawdziwe historie
· Humor
· Fan Fiction
· Fan Galeria
Hitman Movie
· Info
· Artykuły
· Recenzja
· Fabuła
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Ciekawostki
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
· Sequel
Agent 47
· Co wiemy
· Aktorzy
· Trailery
· Ciekawostki
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Polecane

Uniwersum DC Comics

Tomb Raider Center: Oficjalny polski fansite gry Tomb Raider

Zakon Assassin

Arkham Info

BatCave :: Jedyna Polska Strona o Batmanie

Punisher Zone - Serwis o Punisherze



www.hitmangame.ru