Hitman
· Co wiemy
· Artworki
· Trailery
· Postacie
Hitman - gry mobilne
· Hitman: GO
· Hitman: Sniper
· Trailery
Hitman Absolution
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· Tryb kontraktów
· Play Styles
· Eastereggi
· Bugi
· Wideorecenzja
· Wywiady
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
Hitman - Sniper Challenge
· Informacje
· Misja
· Wyposażenie
· Wyzwania
· Pomoc
· Postacie
· Punktacja
· Ciekawostki
· Wywiady
· Screeny
· Szkice koncepcyjne
· Trailer
Hitman Blood Money
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Tapety
· Screeny
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Contracts
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman 2 Silent Assassin
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Codename 47
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Sniper Challenge - Ciekawostki
Hitman Sniper Challenge - Ciekawostki

W grze możemy doszukać się kilku ukrytych przez twórców ciekawostek, świetnie przedstawiający specyficzny rodzaj humoru panów ze studia IO Interactive.

Hitman Sniper Challenge - Assassin's Creed

W przerwie pomiędzy czwartą a piątą częścią gry Hitman pojawiła się konkurencja w postaci serii Assassin's Creed. Podczas gry możemy zobaczyć postać siedzącą na belce na dachu wysokiego budynku w identyczny sposób, w jaki zostało to ukazane we wspomnianej serii gier Ubisoftu. Możemy zastrzelić ową postać i pokazać kto jest prawdziwym asasynem. Jest to też bezpośrednio związane z wyzwaniem "Skok ninja". Gdy sprawimy, że postać "skoczy", usłyszymy charakterystyczny pisk orła, który towarzyszył skokowi wiary w serii gier o asasynach. Scena ta została także zawarta w zwiastunie Hitman: Sniper Challenge.

Hitman Sniper Challenge - Assassin's Creed

Hitman Sniper Challenge - Mystery Man

W grze pojawia się tajemniczy człowiek, pan X, którego mogliśmy zobaczyć w intrze gry Hitman: Silent Assassin, a o którym wciąż niewiele wiadomo. Znalezienie go jest ostatnim wyzwaniem do wykonania - "Pan X". Dostrzec go można dopiero po ukończeniu pozostałych 13 wyzwań w jednym z okien budynku. Strzelenie do niego zaliczy ostatnie wyzwanie, ale szyba, za którą stoi jest kuloodporna, co poskutkuje zdradzeniem pozycji 47. Tajemniczy mężczyzna wykonuje wtedy jeden telefon, a my otrzymujemy jeszcze bardziej tajemniczą wiadomość o treści: "Widziałeś pana X. A on widział ciebie..."

Hitman Sniper Challenge - Mystery Man

Hitman Sniper Challenge - Kaczuszki

Podczas gry możemy zauważyć charakterystyczne gumowe kaczki, które były obecne w poprzednich częściach gry. Ustrzelenie ich wiąże się bezpośrednio z wyzwaniem "Pogłaszcz kaczuszkę".

Hitman Sniper Challenge - Kaczki

Hitman Sniper Challenge - Striptiz

Po ustrzeleniu trzech części garderoby striptizerki rozsianych po lokacji, co jest powiązane z wyzwaniem "£ał!", w oknie w centralnej części budynku pojawi się ich właścicielka, która zacznie swój występ specjalnie dla 47.

Hitman Sniper Challenge - Striptiz

Hitman Sniper Challenge - Birdie

Po ustrzeleniu pięciu gołębi (wyzwanie "Żaden gołąb nie ucierpi") na dachu budynku pojawia się mężczyzna, który wypuszcza kilkanaście kolejnych gołębi. Gdy dobrze mu się przyjrzeć, okazuje się, że jest to Birdie, który będzie jedną z kluczowych postaci w Absolution, a którego mieliśmy okazję zobaczyć w gołębniku na filmie z końca misji "King of Chinatown".

Hitman Sniper Challenge - Birdie

Hitman Sniper Challenge - Bilard

W tym samym oknie, w którym pojawia się striptizerka możemy zobaczyć jeden z rogów stołu bilardowego i wbić widoczną na nim bilę do łuzy. Niewykluczone, że pierwotnie miało to być jednym z wyzwań, na co może sugerować obecny maksymalny modyfikator wyzwań, który wynosi 2,86 oraz dwa wolne miejsca na wyzwania (łącznie wyzwań jest 14) w podsumowaniu misji.

Hitman Sniper Challenge - Bilard

Hitman Sniper Challenge - Wypchane zwierzaki

W lokacji możemy dostrzec w różnych miejscach kilka wypchanych zwierzaków, które są elementem dekorującym różne pomieszczenia. Zobaczyć możemy niedźwiedzia, głowę zebry i dzika oraz tygrysa robiącego za dywanik. Tak jak powyżej, możliwe, że pierwotnie miało to być jednym z wyzwań, co razem z poprzednim dałoby okrągły modyfikator wyzwań równy 3,00 (a razem z modyfikatorem cichego zabójcy równe 5,00) i zapełniło dwa wolne miejsca w podsumowaniu misji.

Hitman Sniper Challenge - Wypchane zwierzaki

Hitman Sniper Challenge - Człowiek-zagadka

W jednym z okien, gdzie znajduje się krasnal, możemy zobaczyć mężczyznę siedzącego na fotelu. Ubrany jest na zielono, ma na głowie dziwny kapelusz, fotele w pomieszczeniu także mają zielone obicia, a dodatkowo wydaje się, że światło w pomieszczeniu ma zieloną poświatę. Nawet dwa krasnale, które się tam znajdują są pomalowane na zielono. Przypadek? Co ciekawe można go zabić strzelając w górną część jego kapelusza, a nawet ten mały spiczasty fragment, gdzie jego głowa zdecydowanie powinna się już skończyć. Natomiast po jego zabiciu, każdy kolejny pocisk przelatuje przez kapelusz jak by to było powietrze. W każdym razie zagadką wciąż pozostaje czemu on nosi kapelusz w domu...

Hitman Sniper Challenge - Człowiek-zagadka

Hitman Sniper Challenge - Niewidzialny krasnal

Trzy z czterech krasnali ogrodowych związanych z wyzwaniem "Inwazja gnomów" pojawiają się na swoich miejscach dopiero po zniszczeniu pierwszego z nich, wysuniętego najbardziej na lewo. Jednak strzelając wcześniej w miejsce gdzie krasnal powinien być, czasami pocisk magicznie wyparowuje jakby został wystrzelony w niebo zamiast uderzyć w ścianę, albo widzimy trafienie w niewidzialny obiekt. Ponadto zabijając naszego człowieka-zagadkę i powodując rozbryzg krwi na ścianie za nim, a następnie niszcząc pierwszego krasnala, możemy zauważyć krew na krasnalu, który się właśnie pojawił, co częściowo wykluczałoby pojawienie się rozbryzgu na ścianie bezpośrednio za nim.

Hitman Sniper Challenge - Niewidzialny krasnal

Hitman Sniper Challenge - Z&nbspgłową w&nbspskrzydle

W grze występuje ciekawy bug: zwabiając strażnika w pobliże tylnego wirnika helikoptera, dostatecznie blisko poziomego statecznika, a następnie strzelając mu odpowiednio w głowę można sprawić, że ugrzęźnie on tam i stanie się niewidoczny dla innych strażników. Gdy martwy strażnik się tak zablokuje, można go przesunąć strzelając w jego ciało. Da się nawet umieścić tam w ten sposób kilku strażników. Całość wygląda przekomicznie, a jeszcze zabawniej, gdy pozwolimy aby główny cel uciekł helikopterem z wiszącym na ogonie martwym ochroniarzem.

Hitman Sniper Challenge - Z&nbspgłową w&nbspskrzydle

Hitman Sniper Challenge - Screen Hitman Sniper Challenge - Screen Hitman Sniper Challenge - Screen Hitman Sniper Challenge - Screen Hitman Sniper Challenge - Screen

Hitman Sniper Challenge - Ukryta mina

Jest to chyba jeden z najciekawszych easter eggów w grze. Jak wiadomo, w lokacji na specjalnych podestach jest 10 min, które można zdetonować, ale jest także jedna dodatkowa ukryta mina. I to dość porządnie ukryta. Znajduje się ona pod pomostem w centralnej części lokacji. Tym samym przez który przechodzi główny cel oraz gdzie kręci się jeden cywil. Widoczna jest tylko jej niewielka część i to właśnie w nią należy strzelić żeby aktywować minę. Po traieniu upadnie ona do wody i wybuchnie gdy ktoś będzie przechodził przez pomost. Daje to niezwykle ciekawy sposób eliminacji głównego celu oraz jest o wiele bardziej widowiskowe od detonacji którejś z pozostałych min. Nie dość, że po eksplozji cele bardzo efektownie odlatują (i to nawet dość wysoko) od miejsca wybuchu, to jeszcze część z nich bardzo ładnie wyląduje w okolicznych stawach co ukryje ich ciała. Co ciekawsze, na wybuch tej ukrytej miny strażnicy reagują inaczej niż w przypadku detonacji którejś z pozostałych. W przypadku wybuchu jednej z dziesięciu min znajdujących się na podestach, nasza obecność zostaje wykryta a strażnicy wydają nakaz ewakuacji oraz zaczynają strzelać. W przypadku wybuchu ukrytej miny tylko główny cel wraz ze swoimi dwoma ochroniarzami, z którymi przyleciał helikopterem, zaczną uciekać - chyba że wcześniej ich wyeliminujemy bądź zginą w eksplozji, ale nasza obecność i tak nie zostaje odkryta. Natomiast wszyscy pozostali strażnicy, którzy byli świadkami wybuchu wyjmą broń i zaczną przeczesywać teren, ale nawet nie zwrócą uwagi na martwe ciała, które nie zostaly ukryte w wodzie. Po krótkim sprawdzeniu okolicy status o dziwo zmieni się na "Czysto", a strażnicy wrócą do swoich patroli, ale wciąż z wyciągniętą bronią, a my możemy wrócić do likwidowania pozostałych celów jak gdyby nic się nie wydarzyło.

Hitman Sniper Challenge - Ukryta mina

Hitman Sniper Challenge - Screen Hitman Sniper Challenge - Screen Hitman Sniper Challenge - Screen Hitman Sniper Challenge - Screen Hitman Sniper Challenge - Screen

Trzebiat

Świat Hitmana
· Fabularne
· Organizacje
· Gadżety
· Technikalia
· Twórcy
· Przemyślenia
· Prawdziwe historie
· Humor
· Fan Fiction
· Fan Galeria
Hitman Movie
· Info
· Artykuły
· Recenzja
· Fabuła
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Ciekawostki
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
· Sequel
Agent 47
· Co wiemy
· Aktorzy
· Trailery
· Ciekawostki
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Polecane

Uniwersum DC Comics

Tomb Raider Center: Oficjalny polski fansite gry Tomb Raider

Zakon Assassin

Arkham Info

BatCave :: Jedyna Polska Strona o Batmanie

Punisher Zone - Serwis o Punisherze



www.hitmangame.ru