Hitman
· Co wiemy
· Artworki
· Trailery
· Postacie
Hitman - gry mobilne
· Hitman: GO
· Hitman: Sniper
· Trailery
Hitman Absolution
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· Tryb kontraktów
· Play Styles
· Eastereggi
· Bugi
· Wideorecenzja
· Wywiady
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
Hitman - Sniper Challenge
· Informacje
· Misja
· Wyposażenie
· Wyzwania
· Pomoc
· Postacie
· Punktacja
· Ciekawostki
· Wywiady
· Screeny
· Szkice koncepcyjne
· Trailer
Hitman Blood Money
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Tapety
· Screeny
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Contracts
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman 2 Silent Assassin
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Codename 47
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Contracts - Wywiady
Wywiad z Jacobem Andersenem




Stworzenie tak ambitnej gry o płatnym zabójcy było strzałem w dziesiątkę dla IO Interactive, twórców gry. Niedługo przed premierą Kontraktów serwis GamePro.com przeprowadził wywiad z reżyserem gry, Jacobem Andersenem.



Thor Frolich




Mieliśmy przyjemność porozmawiać z Thorem Frølichem o jego pracy w charakterze level designera do serii gier Hitman i o samej grze Hitman: Contracts. Wraz ze zbliżającym się końcem roku 2003 kolejna odsłona przygód łysego jest coraz bliżej. Po ostatnich wiadomościach od Eidos i uruchomieniu strony hitmancontracts.com wygląda na to, że coś zaczyna dziać się na polu H:C. Zatem czas na wywiad!


Jonas Lind



Nie ma mózgu, nie ma gry ... dobrze, może nie dokładnie o to w tym chodzi, niemniej jednak w tych słowach gdzieś tkwi ziarenko prawdy. Dobra gra nie tylko powinna być napakowana akcją, ale również powinna skłaniać do myślenia. Sztuczna inteligencja odgrywa wielką rolę w takich grach jak Hitman. SI stara się stworzyć doznania nie tylko na poziomie instynktownym ale także tym intelektualnym.


Bomba Biarchowa od podszewki




Trochę czasu już minęło, odkąd Kontrakty trafiły na sklepowe półki, także wszyscy mieliśmy okazję w nie zagrać. Dyskusje na forach dowodzą, że wielu z nas spędziło wiele godzin zagłębiając się w poszczególne misje, nawet detale, szukając coraz to nowych, ekscytujących sposobów na ukończenie zadania. Kiedy kurz trochę już opadł i wielu czeka na kolejny tytuł w serii (Hitman: Blood Money), gra nadal ma niejedno do zaoferowania tym, którzy używają przy niej mózgu i swojej kreatywności. Czas na rozmowę z developerami o produkcji gry, o wpływie swobody gracza na projektowanie misji, o tym, co wyszło świetnie i o tym, co jeszcze można poprawić.

Świat Hitmana
· Fabularne
· Organizacje
· Gadżety
· Technikalia
· Twórcy
· Przemyślenia
· Prawdziwe historie
· Humor
· Fan Fiction
· Fan Galeria
Hitman Movie
· Info
· Artykuły
· Recenzja
· Fabuła
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Ciekawostki
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
· Sequel
Agent 47
· Co wiemy
· Aktorzy
· Trailery
· Ciekawostki
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Polecane

Uniwersum DC Comics

Tomb Raider Center: Oficjalny polski fansite gry Tomb Raider

Zakon Assassin

Arkham Info

BatCave :: Jedyna Polska Strona o Batmanie

Punisher Zone - Serwis o Punisherze



www.hitmangame.ru