Hitman
· Co wiemy
· Artworki
· Trailery
· Postacie
Hitman - gry mobilne
· Hitman: GO
· Hitman: Sniper
· Trailery
Hitman Absolution
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· Tryb kontraktów
· Play Styles
· Eastereggi
· Bugi
· Wideorecenzja
· Wywiady
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
Hitman - Sniper Challenge
· Informacje
· Misja
· Wyposażenie
· Wyzwania
· Pomoc
· Postacie
· Punktacja
· Ciekawostki
· Wywiady
· Screeny
· Szkice koncepcyjne
· Trailer
Hitman Blood Money
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Tapety
· Screeny
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Contracts
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman 2 Silent Assassin
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Codename 47
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Contracts - System rang


System rang z Hitman Contracts nie różni się wiele od swojego odpowiednika, wprowadzonego w Hitman 2 Silent Assassin. Być może jest to kwestia pośpiechu - wszak Kontrakty powstawały pod naprawdę wielkim naciskiem.

Tak czy inaczej, aby zdobyć rangę Silent Assasin, twoje statystyki końcowe muszą się składać z jak największej ilość zer - zero alarmów, zero morderstw (oczywiście nie liczy się zabójstwo celu misji).

Przyjrzyjmy się przykładowym statystykom z misji Seafood Massacre.



Oto objaśnienia do powyższych elementów, składających się na ocenę.

Wystrzelone pociski (Shots fired) - tego chyba tłumaczyć nie trzeba. Są to wszystkie pociski, jakie w trakcie wykonywania misji wystrzeliłeś, niezależnie od tego, czy trafiłeś przeciwnika, czy też nie.

Bliskie utarczki (Close encounters) - wszystkie niebezpieczne sytuacje, gdy na przykład zostaniesz zaatakowany przez przeciwników.

Strzały w głowę (Head shots) - tego również chyba nie trzeba tłumaczyć.

Alarmy (Alerts) - stan, w którym zostałeś zdemaskowany. Jeżeli wywołasz więcej niż dwa alarmy, nie masz szans na rangę Silent Assassin.

Zabici wrogowie (Enemies killed) - wszyscy, którzy stanęli na drodze pomiędzy Tobą a celem. Wliczają się tu nie tylko zastrzeleni, ale także uduszeni garotą lub otruci. By zdobyć rangę Silent Assassin, nie możesz mieć na koncie więcej niż jednego zabitego wroga, w dodatku musi to zostać uczynione bez użycia broni palnej.

Skrzywdzeni wrogowie (Enemies harmed) - przeciwnicy, których zraniłeś (przy walce wręcz) lub uśpiłeś.

Zabite niewinne osoby (Innocents Killed) - liczba niewinnych osób, które zabiłeś. Jeżeli marzysz o randze Silent Assassin, w tym polu musi znajdować się zero.

Skrzywdzone niewinne osoby (Innocents Harmed) - podobnie jak w przypadku przeciwników, tak i tu wliczane są wszelkie zranione osoby, także te uśpione.

Trudność (Difficulty) - poziom trudności, jaki wybrałeś, rozpoczynając grę. Może to być Normalny, Ekspert oraz Profesjonalista. Wybór poziomu trudności nie ma wpływu na przyznaną rangę.

Podstęp (Stealth) - trudno to wytłumaczyć. Jest to po prostu wskaźnik tego, jak cicho zachowywałeś się w trakcie misji. Nie otrzymujesz punktów Podstępu, są Ci za to przyznawane punkty ujemne, o których jeszcze napiszę.

Agresja (Agression) - podobnie jak wyżej, trudno to wytłumaczyć. Załóżmy po prostu, że wliczane tu są wszystkie gwałtowne działania, wykonane podczas misji. Za każde takie działanie naliczane są punkty - o tym także jeszcze napiszę.

Status (Rating) - ranga, którą otrzymałeś za wykonanie misji. Sposób otrzymania każdej z rang opiszę na końcu artykułu.

Czas (Time) - czas wykonania misji. Na szczęście nie wpływa na ocenę.

Wszystkie te dane zliczane są dwutorowe - osobno dla każdej misji oraz dla całej gry.

Kilka linijek wyżej napisałem o Podstępie, Agresji oraz punktach ujemnych. Oto, jak działa ten mechanizm:

  • 1 wystrzelona kula, równa się z 1 pkt.
  • 1 martwy przeciwnik, równa się z 1,5 pkt.
  • 1 martwy niewinny człowiek, to 1,75-2 pkt.
  • 1 podniesiony alarm za odkrycie zwłok, to 1,5 pkt.
  • 1 podniesiony alarm za wystrzał z broni, to 1 pkt.
  • 1 walka wręcz to natomiast 1 pkt.


By zdobyć status S.A. nie możesz mieć więcej niż 3Ps.

Oczywiście, większość z Was zapewne jest wzrokowcami. Czas więc na przykłady:

Włączmy misje Asylum Aftermatch i wykonajmy ją najczyściej jak się da, a statystyki będą wyglądać tak:

Oddane strzały: 0
Bliskie starcie: 0
Strzały w głowę: 0
Alarmy: 0
Zabici strażnicy: 0
Zabici cywile: 0
Zranieni strażnicy: 0
Zranieni cywile: 0

Status : Silent Assassin

-Magazynki i Statystyki-

A teraz jako przykład taki scenariusz - zaczynasz misję, oddajesz cztery strzały w powietrze z wytłumionego pistoletu, i kończysz misję kodem. Twoje statystyki będą wyglądać tak:

Oddane strzały: 4
Bliskie starcie: 0
Strzały w głowę: 0
Alarmy: 0
Zabici strażnicy: 0
Zabici cywile:0
Zranieni strażnicy: 0
Zranieni cywile: 0

Status: Profesjonalista

Gdyby zrobić tak misję jeszcze parę razy, oddając tylko różną ilość strzałów można by zdobyć jeszcze statusy:

Cichy zabójca/Silent Assassin (do trzech strzałów)
Profesjonalista/Professional (Od 4 do 25 strzałów)
NINJA EXTRAORDINAIRE (Od 26 do 40 strzałów)
Duch/Ghost (Od 41 do 75 strzałów)
Socjopata/Sociopath (Od 76)

Powyżej 76 ilość wystrzelonych pocisków nie ma wpływu na ocenę końcową.

Użyjmy teraz poprzedniego scenariusza, ale tym razem dusisz sikającego strażnika i oddajesz dwa strzały w powietrze.

Oddane strzały: 2
Bliskie starcie: 0
Strzały w głowę: 0
Alarmy: 0
Zabici strażnicy: 1
Zabici cywile: 0
Zranieni strażnicy: 0
Zranieni cywile: 0

Status: Profesjonalista

Przekroczyliśmy limit 3 punktów strzału o 0,5 Ps, gdyby oddać tylko jeden strzał zdobylibyśmy S.A.

SA zdobylibyśmy też gdyby nie wystrzelić żadnego pocisku i udusić 2 strażników - dało by to 3 Ps, co jednak nie jest przekroczeniem limitu 3 Ps.

Oto reszta rang według tego systemu. W porządku alfabetycznym.

RANGA PODSTęP AGRESJA
Butcher 50-85% 60-75%
Button Man 35-50% (50-60%) 35-50% (25-35%)
Cleaner 2-% (25-35% ) 4-25% (35-50%)
Executioner 60-75% 25-%
Expert 35-60% 25-%
Ghost 85% 40-60%
Hatchet Man 25-35% 60-85%
Henchman 2-25% (25-35%) 25-35% (30-35%)
Hired Gun 25-35% 50-60%
Iceman 60-85% 40-60%
Mass Murderer 25-% 75+%
Natural 25-35% (35-50%, 50-60%) 30-% (25-35%, 35-60%)
Postal 25-35 % 75-85%
Prospect 2-% 25-35%
Psychopath 25-35% (35-60%, 60-85%) 85+% ( 75+%, 75-85%)
Shadow 60-85% 25-40%
Slayer 25-% 60-75%
Sociopath 85+% (75-85% ) 60+% (85+%)
Specialist 2-% (2-25% ) 4-% (25-%)
Thug 2-% (2-25%) 35-60% (35-50% )


Oprócz tych rang, zdobyć można jeszcze takie, jak:

Amateur
Apprentice
Wannabe
Wimp
Goon
KimBo
LLKlauwn
LćderBoessen
Moron
Retard
Roulade
Slaugtherer
Sloth
Slowhand
FFuchs
Fool
/td/td
Świat Hitmana
· Fabularne
· Organizacje
· Gadżety
· Technikalia
· Twórcy
· Przemyślenia
· Prawdziwe historie
· Humor
· Fan Fiction
· Fan Galeria
Hitman Movie
· Info
· Artykuły
· Recenzja
· Fabuła
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Ciekawostki
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
· Sequel
Agent 47
· Co wiemy
· Aktorzy
· Trailery
· Ciekawostki
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Polecane

Uniwersum DC Comics

Tomb Raider Center: Oficjalny polski fansite gry Tomb Raider

Zakon Assassin

Arkham Info

BatCave :: Jedyna Polska Strona o Batmanie

Punisher Zone - Serwis o Punisherze



www.hitmangame.ru