Hitman
· Co wiemy
· Artworki
· Trailery
· Postacie
Hitman - gry mobilne
· Hitman: GO
· Hitman: Sniper
· Trailery
Hitman Absolution
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· Tryb kontraktów
· Play Styles
· Eastereggi
· Bugi
· Wideorecenzja
· Wywiady
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
Hitman - Sniper Challenge
· Informacje
· Misja
· Wyposażenie
· Wyzwania
· Pomoc
· Postacie
· Punktacja
· Ciekawostki
· Wywiady
· Screeny
· Szkice koncepcyjne
· Trailer
Hitman Blood Money
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Tapety
· Screeny
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Contracts
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman 2 Silent Assassin
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Codename 47
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Contracts - Fabuła


Assurance Agent

Jakiś czas po wydarzeniach z końca Hitman 2: Silent Assassin 47 dostał rutynowe zlecenie w Paryżu, czyli Curtains Down z Blood Money. Zabił dwa cele, Richarda Delahunta i znanego tenora Alvaro d'Alvade (Philippe Berceuse), ale podczas ucieczki został postrzelony przez policjanta, który wiedział o jego obecności w Paryżu. 47 ukrył się w swoim pokoju hotelowym, rozmyślając o tym „Inspektorze Fournier”, który go postrzelił. Wydawał się wiedzieć dużo o 47, wystarczająco dużo, żeby zachować ostrożność.

Ranny i osłabiony, na brudenj podłodze pokoju, 47 przeżywał na nowo wykonane przez siebie zlecenia. Z każdym kontraktem ulatywało z niego życie.

Najpierw przypomniał sobie ucieczkę z rumuńskiego szpitala, która nastąpiła po ostatecznym rozrachunku z jego genetycznym "ojcem". 47 musiał przedrzeć się ponownie przez kompleks badawczy, wypełniony jego martwymi pobratymcami, naukowcami i chorymi umysłowo. Nagle do akcji wkracza policja, zawiadomiona przez Orthmeyera pod koniec misji The Setup w Hitman Codename 47. Łysolowi udaje się jednak wyjść cało z opresji i uciec samochodem należącym do Orthmeyera.

47 zbiera w sobie siły na tyle, by podejść do łazienki i przemyć twarz. To wywołuje kolejne wspomnienie, tym razem klubu nocnego, mieszczącego się w rzeźni. Celem jest tutaj Campbell Sturrock, otyły szef rumuńskiego półświatka przestępczego, oraz jego prawnik. Obaj zamieszani są w porwanie córki klienta, którą to też 47 ma uwolnić. Niestety, łysy przybywa za późno - biedna dziewczyna nie żyje już od kilku godzin. Zabójca wydostaje się z łazienki i siada pod ścianą. Nagle otwierają się drzwi - odwiedza go wysłany przez Agencję medyk. 47 zamiast niego widzi jednak ubranego w futrzany płaszcz i takąż czapę Rosjania z kałasznikowem - i w głębi swego umysłu przenosi się na pokład samolotu, który właśnie wylądował na mroźnej Syberii. Agent ma tu zabić niejakiego Fabiana Fuchsa (tak, z tych Fuchsów), który przyjechał kupić bombę nuklearną od emerytowanego oficera marynarki Związku Radzieckiego. Jak zapewne się domyślacie, również Bjarkhov - bo tak się nazywa ten oficer - ma zostać zabity.

Ból 47 staje się nie do zniesienia. W tym momencie pojawia się przysłany przez Agencję lekarz, a 47 przypomina sobie kolejną misję - tym razem w północnej Anglii, w rezydencji lorda Winstona Beldingforda. Człowiek ten, wraz ze swoim synem, porwali mistrza uniwersyteckiego w biegach, by urządzić na niego polowanie na terenie swojej rozległej posiadłości. Następnie trafiamy do klubu nocnego, mieszczącego się w rzeźni, by chwilę potem odwiedzić mroźną Syberię, angielski dwór oraz Rotterdam, Budapeszt i Hongkong, gdzie 47 wykonywał swoje pierwsze kontrakty.

Po jakimś czasie do pokoju wchodzi, nieznany mężczyzna, jak się okazało, medyk wysłany przez Agencję. Opatrzył 47, postawił go na nogi i zostawił mu walizkę ze świeżym ubraniem i bronią.

Kiedy 47 już całkowicie doszedł do siebie, zorientował się, że jest otoczony przez oddziały policji i antyterrorystów. Uznał za niebezpieczny fakt, że Fournier tyle o nim wie, więc postanowił wyeliminować go za wszelką cenę. Sobie tylko znanymi sposobami przeniknął niezauważony przez oddziały policji i skrycie zamordował inspektora, po czym, przez nikogo nie niepokojony, oddalił się w kierunku lotniska.

W samolocie spotkał Dianę. W rozmowie wyjaśniła mu, że Agencja traci swoich pracowników, a tym samym grunt pod nogami - wszystko to z powodu 47. Jednak jego przełożona domyślała się, jakie mogą być tego przyczyny; dała Hitmanowi tajne dokumenty, związane z tą sprawą. 47 miał wątpliwości, czy Agencja jest w stanie zapłacić wystarczająco wiele, ale walizka z pieniędzmi, leżąca pod jego siedzeniem, rozwiała je.

Świat Hitmana
· Fabularne
· Organizacje
· Gadżety
· Technikalia
· Twórcy
· Przemyślenia
· Prawdziwe historie
· Humor
· Fan Fiction
· Fan Galeria
Hitman Movie
· Info
· Artykuły
· Recenzja
· Fabuła
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Ciekawostki
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
· Sequel
Agent 47
· Co wiemy
· Aktorzy
· Trailery
· Ciekawostki
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Polecane

Uniwersum DC Comics

Tomb Raider Center: Oficjalny polski fansite gry Tomb Raider

Zakon Assassin

Arkham Info

BatCave :: Jedyna Polska Strona o Batmanie

Punisher Zone - Serwis o Punisherze



www.hitmangame.ru