Hitman
· Co wiemy
· Artworki
· Trailery
· Postacie
Hitman - gry mobilne
· Hitman: GO
· Hitman: Sniper
· Trailery
Hitman Absolution
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· Tryb kontraktów
· Play Styles
· Eastereggi
· Bugi
· Wideorecenzja
· Wywiady
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
Hitman - Sniper Challenge
· Informacje
· Misja
· Wyposażenie
· Wyzwania
· Pomoc
· Postacie
· Punktacja
· Ciekawostki
· Wywiady
· Screeny
· Szkice koncepcyjne
· Trailer
Hitman Blood Money
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Tapety
· Screeny
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Contracts
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman 2 Silent Assassin
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Codename 47
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Contracts - Bugi
clone47

Krwawiący obraz


Obraz nad kominkiem w pokoju Alistara krwawi, gdy do niego strzelisz... Bug, czy może ciało schowane za obrazem?

Podmienione tekstury




W misji Deadly Cargo po przebraniu się w strój policjanta(tego w budce z telewizorem)jego model i tekstura twarzy zmienia się na inną.

Niedosłyszący


Dwaj strażnicy na początku misji Beldingford Manor nie reagują na odgłos wystrzałów.

Bronie nowej generacji


Bug dotyczący podwójnego obrzyna: należy wejść do trybu pierwszej osoby, wystrzelić raz z tej broni i przeładować. Obrzyn w prawej ręce sam się przeładuje i mimo, że na interfejsie będzie pokazane, że magazynki są pełne, to po ponownym strzale 47 przeładuje automatycznie. Bug dotyczący MP 5: trzeba przełożyć broń do lewej ręki i w trybie 1 osoby patrzeć na zamek. Będzie się samemu odciągał.

Wrodzona noktowizja




Jeśli założymy noktowizor i spojrzymy w nim do lustra, zauważymy że 47 nie ma go na oczach. To samo tyczy się korzystania z lornetki.



Stresująca praca




Bug można zauważyć w The Meat King’s Party, ale z tego co pamiętam także w paru innych misjach:

Jeżeli nad główną salą narobimy hałasu i zobaczą nas strażnicy, otworzą oni ogień. Z jakiegoś powodu jednak nie będą mogli dobrze wycelować, przez co zaczną się gorączkowo obracać, strzelając do wszystkiego co popadnie, także w ludzi wokół.

(Nie)Umarły


Duch w Misji Tradittions Of The Trade (patrz dział Ciekawostki) może zostać przez nas zabity. Wystarczy poczekać, aż zacznie wlatywać do jednego z pokoi i podejść go od tyłu z garotą. Możemy nawet później ciągnąć jego ,,ciało” po hotelu.

Tego samego ducha można także zauważyć w lustrach w okolicznych łazienkach. Jeżeli odwrócimy się wystarczająco szybko i otworzymy ogień, zauważymy krew pojawiającą się na ścianach.

Można go także zobaczyć w łazience pokoju w którym dokonano morderstwa, nad wanną. ( Więcej może wyjaśni ten link: http://www.youtube.com/watch?v=_2k4fUu-cIk&feature=fvw )

Technika to podstawa


W grze znajdujemy wiele broni mających silny odrzut, co czyni je niepraktycznymi przy nieprzerwanym ogniu. Błąd! Można z nich strzelać bez utraty celności, trzeba to tylko robić w odpowiedni sposób. Wystarczy przechylać się na boki w trakcie strzelania, a odrzut drastycznie się zmniejszy.

Niezniszczalny


Czasem może zdarzyć się, że zostaniemy ranni w strzelaninie. Ekran zaczyna wtedy ciemnieć, a czas zwalnia. Nic straconego, wystarczy że zabijemy 3 osoby strzałami w gowę, a 47 w cudowny sposób wróci do żywych (do czasu aż nie trafi go jakikolwiek pocisk, bo życia mamy 0 : p).

Samodzielny 47


Jeżeli jesteśmy znużeniem długim bieganiem, możemy skłonić 47 do tego, by robił to za nas. Wystarczy, że wciśniemy tyldę (pod Esc) podczas biegu, a 47 zacznie biec bez naszej pomocy.

Co to ja miałem…


Jeżeli zdarzy się, że któreś z ciał uśpionych przez nas ludzi zostanie zauważone, mamy jeszcze szansę by uniknąć alarmu. Musimy w takim wypadku podbiec do pochylającego się nad ofiarą strażnika, a ten natychmiast odwróci się do nas, całkowicie zapominając o ciele. Ofiara nie zostanie obudzona, a rozkojarzony strażnik nie podniesie także alarmu.

Przemytnik


stnieje sposób, by w misji Traditions of the Trade przejść przez odprawę razem z walizką snajperską. Należy postawić ją jak najbliżej barierki, a po odbyciu właściwej odprawy po prostu podejść, i ją odebrać. W ten sam sposób można ją przemycać w całym hotelu.

Zguba


Kiedy w misji Asylum Aftermatch uśpimy któregoś z sanitariuszy, i zabierzemy mu paralizator, to po ewentualnym przebudzeniu nadal będzie on za nami biegał, nieświadom swej niekompetencji.

Przenikające ściany


Jest sposób, by po cichu zabić strażnika pilnującego pokoju Fuchsa w Traditions of the Trade. Trzeba jednak najpierw dostać się do jego pokoju. Gdy już to zrobimy, użyjmy garoty na odcinku ściany pomiędzy szafą a drzwiami. Powinniśmy z powodzeniem udusić go przez ścianę, co umożliwi nam szybkie opuszczenie pokoju.

Kobieta pracująca


Jeżeli w misji Deadly Cargo porozmawiamy ze striptizerką w barze, zacznie ona wychodzić z lokalu. Gdy ją wtedy uśpimy, stanie się nietykalna. Żadne pociski jej nie zabiją.

Praca przede wszystkim




Bug zauważony przez Arroyo w misji Traditions of The Trade:

Potrzebujemy Glocka 17 i Sig Sauera P220.

Ustawiamy się mniej - więcej w tym miejscu: http://imageshack.us/phot...kontraktyw.jpg/

Za pomocą Sig Sauera strzelamy do gliniarza przed wejściem, ale tak żeby zwijał się z bólu, po czym pozbywamy się dwóch funkcjonariuszy, którzy przybędą do cierpiącego: http://imageshack.us/phot...kontrakty2.jpg/

Podnosimy jego broń - nie możemy jednak zostać zdemaskowani, dlatego trzeba na misję zabrać Glocka - wtedy pistolet na ziemi zniknie i nikt tego nie zauważy.Teraz spokojnie przechodzimy przez wykrywacz metali.Policjant dość dziwnie się odwróci i zapominając o bólu zaczyna rozmowę: http://imageshack.us/phot...kontrakty3.jpg/

Strażnik spokojnie do nas podchodzi i zabiera broń: http://imageshack.us/phot...kontrakty7.jpg/

Gdy wyjmiemy garotę, okaże się, że strażnik ma drugi pistolet po czym go wyjmie: http://imageshack.us/phot...kontrakty8.jpg/

Świat Hitmana
· Fabularne
· Organizacje
· Gadżety
· Technikalia
· Twórcy
· Przemyślenia
· Prawdziwe historie
· Humor
· Fan Fiction
· Fan Galeria
Hitman Movie
· Info
· Artykuły
· Recenzja
· Fabuła
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Ciekawostki
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
· Sequel
Agent 47
· Co wiemy
· Aktorzy
· Trailery
· Ciekawostki
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Polecane

Uniwersum DC Comics

Tomb Raider Center: Oficjalny polski fansite gry Tomb Raider

Zakon Assassin

Arkham Info

BatCave :: Jedyna Polska Strona o Batmanie

Punisher Zone - Serwis o Punisherze



www.hitmangame.ru