Hitman
· Co wiemy
· Artworki
· Trailery
· Postacie
Hitman - gry mobilne
· Hitman: GO
· Hitman: Sniper
· Trailery
Hitman Absolution
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· Tryb kontraktów
· Play Styles
· Eastereggi
· Bugi
· Wideorecenzja
· Wywiady
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
Hitman - Sniper Challenge
· Informacje
· Misja
· Wyposażenie
· Wyzwania
· Pomoc
· Postacie
· Punktacja
· Ciekawostki
· Wywiady
· Screeny
· Szkice koncepcyjne
· Trailer
Hitman Blood Money
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Tapety
· Screeny
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Contracts
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman 2 Silent Assassin
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Codename 47
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Codename 47 - Tipsy
Znajdż plik pt: "Hitman.ini", który znajduje się w katalogu z grą, dopisz w nim "enableconsole 1". W czasie gry wciśnij klawisz tyldy [~] i wpisz jeden z poniższych kodów:

god 1 - nieśmiertelność
giveall - wszystkie bronie + amunicja na max
infammo - nieograniczona amunicja
invisible 1 - niewidzialność
Możesz także pobawić się z poniższymi komendami:

r_fog 1 - włącza/wyłącza mgłę
xpressquit - szybkie wyjście z gry
pf_width 1 - pokazuje ścieżki ruchu postaci
d_boneson 1 - szkieletowa animacja śmierci (bardzo zwalnia komputer, przydatne dla osób z dwurdzeniowym procesorem, którym gra chodzi za szybko)
commands - wyświetla listę wszystkich komend
show_visible 1 - pokazuje zasięg widzenia postaci
ip_timemultiplier x - szybkosć upływanego czasu (x - domyślnie)
PS: - gdy w miejsce "1" wpiszesz "0", spowodujesz anulowanie kodu.

TRIKI


Wszystkie misje


Jako imię gracza wpisz "Kim Bo Kastekniv". Będziesz miał dostęp do wszystkich misji.

Nowe możliwości


Naciśnij klawisz tyldy [~] i wpisz "ip_debug 1", aby uaktywnić poniższe kombinacje klawiszy:

[j] - skok
[t] - Włącz/wyłącz siatki
[y] - Włącz/wyłącz strukturę wewnętrzną budynków
[o] - kamera z lotu ptaka (sterowane klawiszami)
[k] - ruch kamerą poprzez klawisze
[i] - włączenie sekwencji filmowej
[Tab] - przełączenie widoku następnej postaci
[h] - powrót do postaci Hitmana
[0] - wyłącz 'Lightmap'/wyłącz tekstury/tryb normalny
[f],[g],[h] - teleport do innego miejsca (tylko w niektórych misjach)

[Shift] + [G] - generowanie wiatru
[Shift] + [F3] - włącz/wyłącz siatkę wydawanych odgłosów
[Shift] + [F4] - włącz/wyłącz cienie
[Shift] + [F5] - DisplayGates (?)
[Shift] + [F6] - włącz/wyłącz siatki oświetlenia
[Shift] + [F7] - włącz/wyłącz kamery
[Shift] + [F8] - tego nie ustaliłem
[Shift] + [F9] - włącz/wyłącz siatkę wektorową Hitmana
[Shift] + [F10] - tego nie ustaliłem
[Shift] + [F11] - śmierć człowieka na celowniku
[Shift] + [F12] - osoby w pomieszczeniu odlatują do tyłu.
[Shift]+ [Tab] - przełączenie widoku poprzedniej postaci

[CTRL] + [S] - Ukończenie poziomu
[CTRL] + [F9] - Teleportacja w wskazane celownikiem miejsce
[CTRL] + [SHIFT] + [G] - Wszystkie bronie i przedmioty

Zwiększenie pojemności magazynka


Wyjmij Berettę 92F i rzuć ją na podłogę, następnie wyjmij kolejny pistolet (jakikolwiek) i też go wyrzuć. Podnieś teraz Berettę, a następnie drugi wyrzucony pistolet. Jeśli chodzi o pistolety, tylko Beretta ma magazynek o pojemności 15 naboi, pozostałe pistolety mają jedynie po 7 (Luger P08 ma 8, Derringer ma 4). W taki sposób będziesz mógł strzelać z obydwu pistoletów z zapasem 15 naboi, nawet jeżeli ten drugi ma tylko 7 w magazynku... i odwrotnie.

Ten sam trick działa również z obrzynem. Można strzelać z dwóch tego typu broni naraz, jak w Hitman 2 czy 3! Aby to zrobić, należy wpisać kod: "Giveall" w konsoli, wyjąć obrzyna, rzucić go na ziemię, następnie wpisać drugi raz ten sam kod i wyjąć drugiego obrzyna, teraz wystarczy, że podniesiesz tego poprzedniego i już możesz cieszyć się podwójną mocą ulubionej broni.

Wyłączone przeładowywanie (prawie)


Możemy strzelać z pistoletu bez konieczności przeładowywania, wystarczy zacząć grę z pistoletem AMT Hardballer lub Beretta 92F bez żadnego naboju. W prawej ręce należy mieć pistolet bez amunicji - tu Beretta 92F lub AMT Hardballer, a w lewej dowolny pistolet lub obrzyn. Teraz, kiedy zaczniemy zaczniemy strzelać, to przeładowywanie broni w lewej ręce zajmie ułamki sekund.

Zapasowy nabój w walizce


Po wystrzeleniu wszystkich naboi w snajperce, wystarczy, że włożymy ją z powrotem do futerału, a po ponownym wyciągnięciu będziemy mieć dodatkowy nabój w komorze... można powtarzać nieskończenie wiele razy.

Szybsze przebieranie się


Podczas przebierania się wystarczy, że wciśniemy klawisz ruchu w którymś kierunku, a zmienimy ubranie błyskawicznie.

Świat Hitmana
· Fabularne
· Organizacje
· Gadżety
· Technikalia
· Twórcy
· Przemyślenia
· Prawdziwe historie
· Humor
· Fan Fiction
· Fan Galeria
Hitman Movie
· Info
· Artykuły
· Recenzja
· Fabuła
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Ciekawostki
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
· Sequel
Agent 47
· Co wiemy
· Aktorzy
· Trailery
· Ciekawostki
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Polecane

Uniwersum DC Comics

Tomb Raider Center: Oficjalny polski fansite gry Tomb Raider

Zakon Assassin

Arkham Info

BatCave :: Jedyna Polska Strona o Batmanie

Punisher Zone - Serwis o Punisherze



www.hitmangame.ru