Hitman
· Co wiemy
· Artworki
· Trailery
· Postacie
Hitman - gry mobilne
· Hitman: GO
· Hitman: Sniper
· Trailery
Hitman Absolution
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· Tryb kontraktów
· Play Styles
· Eastereggi
· Bugi
· Wideorecenzja
· Wywiady
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
Hitman - Sniper Challenge
· Informacje
· Misja
· Wyposażenie
· Wyzwania
· Pomoc
· Postacie
· Punktacja
· Ciekawostki
· Wywiady
· Screeny
· Szkice koncepcyjne
· Trailer
Hitman Blood Money
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Tapety
· Screeny
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Contracts
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman 2 Silent Assassin
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Codename 47
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Blood Money - Bugi
clone47

W poszczególnych częściach często mamy styczność z różnorakimi bugami. Spora część z nich to niewielkie błędy, ale niektóre są niemal tak ciekawe jak prawdziwe eastereggi. Poniżej opisano te, które zostały do tej pory znalezione (część z nich to pojedyncze przypadki, których nie da się powtórzyć, reszta jednak jest wtórna).

Umiejętność klona


Jeśli wchodzimy po drabinie, trzymając dwuręczną broń,to próbując zadać cios, możemy równocześnie po niej chodzić, używając jedynie nóg.

Podryw "na 47"


Jak się okazuje, 47 potrafi być niezłym podrywaczem...

W misjach, gdzie spotkamy całujące się pary, odciągnij mężczyznę za pomocą monety i podejdź do kobiety. 47 sam zacznie się z nią całować. Działa na 100% w misji Till Death Do Us Part, ale powinno też w innych.



Nieeeeeeeee płaaaaaaaaacz, gdy się obuuuuuuuuudzę




Kolejne zabawne niedopatrzenie twórców. Żeby go zauważyć, musisz ukończyć grę albo chociaż misję A New Life i zabrać ze sobą na misję wiatrówkę. Teraz ustrzel Alvaro na scenie z wiatrówki na strzałki usypiające. Delahunt przybiegnie wtedy do śniętego śpiewaka i zacznie swoją żałobę. Jednak gdy Alvaro się obudzi, Delahunt, dalej płacząc, zacznie łazić za nim.




Krwawiące buty




Po krwawiących obrazach w Contracts czas na inne przedmioty - tym razem buty. Wejdź do domu Sinistry i strzel w jakieś buty, o ile dobrze pamiętam, znajdują się one przy wyjściu i w toaletach. Kiedy już to zrobisz, dostrzeżesz tryskającą krew... Ciekawe.



Rekordzista


Przed wejściem do przybytku rozkoszy, na dworze, znajduje się mały, opustoszały basenik. Możemy do niego wejść i kucnąć, dzięki czemu zanurzamy się w nim całkowicie. Jak łatwo się domyślić, 47 może siedzieć pod wodą nieskończoną ilość czasu, bez potrzeby nabierania powietrza... kolejna niesamowita umiejętność klonów?

Leniwi programiści




W kuchni w Niebie można znaleźć skrzynkę z różnymi artykułami spożywczymi, w której można ukryć pistolet. Gdy włączymy menu ekwipunku, będziemy mogli zobaczyć jej opis, który brzmi: Allan please add details. (W polskiej wersji "???")

Prawdopodobnie chodzi o Allana Hansena, którego widzieliśmy na plakacie przed hotelem w misji The House of Cards.

Odbij to sobie


W odbiciach większości szyb znajdujących się w kościele, gdzie toczy się ta misja, widać na zewnątrz zupełnie inną porę roku i inny krajobraz (góry, pola, lasy.). Błąd czy celowy zabieg? To już raczą wiedzieć twórcy gry...

Nie takie znowu zamknięte



W misji tej czeka nas pojedynek z Johnem Maynardem. Twierdzi on, że drzwi są zamknięte, a pomieszczenie dźwiękoszczelne, dzięki czemu nikt nam nie przeszkodzi. Ale czy aby na pewno?

Wystarczy, że przed drzwiami zostawimy np. walizkę z karabinem, a stojący przed zamkniętymi drzwiami strażnik wejdzie sobie jakby nigdy nic i ją zarekwiruje. W dodatku ściany te nie są dźwiękoszczelne – strzały nadal próbującego nas zabić Martineza słychać nawet przed chłodnią. (To, dlaczego wszyscy inni je ignorują pozostaje tajemnicą.)

Zderzenie




Aby bug ,,zadziałał” potrzebne jest użycie kodu na nieśmiertelność. Narób trochę hałasu przed domem Vinniego (nie zabijaj agentów w vanie), a potem daj się ,,potrącić” przez pierwszą z limuzyn. Druga powinna przeniknąć przez pierwszą i także zatrzymać się przed tobą.




Bramy Ciemności




Nieopodal gabinetu Morrisa znajdują się drzwi odgrodzone barierkami. Można je jednak otworzyć strzelając w zamek. Ujrzymy za nimi nieprzeniknioną ciemność (a więc zwyczajny brak tekstur). Możliwe jest, iż w początkowych założeniach Biały Dom miał być większy, jednak twórcy nie zdążyli lub zapomnieli usunąć drzwi do nieistniejącej lokacji.



Człowiek z granitu




W tej misji naszym celem jest obrona sekretarza Cilleya. Jest to człowiek o silnych poglądach, oraz jak się okazuje, jeszcze silniejszej wytrzymałości. Jeżeli strzelimy do niego z wiatrówki, znieruchomieje. Jednak to nie wszystko. Stanie się niewrażliwy na wszelkie obrażenia, nie ruszy go nawet mina. Nie wiadomo, czy jest dzięki temu w stanie przeżyć atak kruków, jednak wiemy przynajmniej, że nie stanie się mu nic z naszej strony.



Prześwit




Bug ten jest jednym ze znaków rozpoznawczych engine'u Glacier i towarzyszy serii od jej prapoczątków. Kiedy ułożymy ciała na stosie, prześwitują przez siebie. Czasem pojawiają się także dziwne deformacje trupów.





Profesjonaliści




Jeżeli zdarzy się że zaalarmujemy zbyt wielu agentów, nie musimy się tym martwić. Wystarczy że wbiegniemy do basenu (tego wewnątrz budynku) i w nim kucniemy. Agenci FBI nie będą w stanie do nas strzelić. Wtedy tylko pozostaje nam rozsądne wykorzystanie oszklonego dachu(warto uważać, by nie dać się zabić przez spadające odłamki).



Wielofunkcyjność przede wszystkim


Replika broni z I wojny światowej może nam służyć do otwierania zamkniętych drzwi.

Knocking On Heavens Door


W misji tej zdarza się(choć nie jest to regułą), że ciała gangsterów wyrzucone za barierkę w teatrze zamiast spaść na ziemię lecą do góry.

Alarm


Błąd gry występujący w pojedynczych wypadkach. Zdarza się, że np. podczas bycia przeszukiwanym na promie na Missisipi, lub w trakcie dodawania afrodyzjaku do drinku Chada Binghama strażnicy bez żadnego powodu podnoszą alarm i zaczynają do nas strzelać.

Niebiescy ludzie


Bug może się pojawić w A New Life, choć odnotowano go zaledwie raz. Dotyczy on pojawienia się poza mapą niebieskich konturów postaci(prawdopodobnie strażników siedzących w limuzynach), nie wiadomo jednak, kiedy się one pojawiają.
Świat Hitmana
· Fabularne
· Organizacje
· Gadżety
· Technikalia
· Twórcy
· Przemyślenia
· Prawdziwe historie
· Humor
· Fan Fiction
· Fan Galeria
Hitman Movie
· Info
· Artykuły
· Recenzja
· Fabuła
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Ciekawostki
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
· Sequel
Agent 47
· Co wiemy
· Aktorzy
· Trailery
· Ciekawostki
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Polecane

Uniwersum DC Comics

Tomb Raider Center: Oficjalny polski fansite gry Tomb Raider

Zakon Assassin

Arkham Info

BatCave :: Jedyna Polska Strona o Batmanie

Punisher Zone - Serwis o Punisherze



www.hitmangame.ru