Hitman
· Co wiemy
· Artworki
· Trailery
· Postacie
Hitman - gry mobilne
· Hitman: GO
· Hitman: Sniper
· Trailery
Hitman Absolution
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· Tryb kontraktów
· Play Styles
· Eastereggi
· Bugi
· Wideorecenzja
· Wywiady
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
Hitman - Sniper Challenge
· Informacje
· Misja
· Wyposażenie
· Wyzwania
· Pomoc
· Postacie
· Punktacja
· Ciekawostki
· Wywiady
· Screeny
· Szkice koncepcyjne
· Trailer
Hitman Blood Money
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Tapety
· Screeny
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Contracts
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman 2 Silent Assassin
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Codename 47
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Absolution - Wywiady
Asynchroniczny multiplayer


Hitman Absolution - Asynchroniczny Multiplayer


GC: Więc, czy fani wciąż narzekają na H:A?

Tore Blystad: Nie, fani są bardzo, bardzo szczęśliwi. [Śmiech] Po tym, jak Kontrakty zostało ukazane we wtorek, odpowiedzi od fanów, które widzieliśmy, były nadzwyczaj pozytywne. A ich trudno zadowolić. Jeśli jednak wejdziesz na ,,hardkorowe" fora, każda strona jest wypełniona szczęśliwymi ludźmi.

GC: Zatem Kontrakty są czymś, o co prosili? Powiedziałeś podczas prezentacji, że opierają się one na tym, jak grali w poprzednie gry.


5 rzeczy, które uszczęśliwią fanów Hitmana


Hitman Absolution - 5 rzeczy, które uszczęśliwią fanów Hitmana


Ale po kolei - weźcie wszystkie swoje wrażenia po trailerze z zakonnicami i połóżcie je na jedną stronę. Wrzućcie je w ciemne miejsce, gdzie znajdują się rzeczy, o których się nie mówi i zapomnijcie o nich. Z powodu tej jednej, acz ważnej rzeczy - pomimo tych wszystkich wysiłków ludzi od marketingu Square Enix, którzy chcą nam powiedzieć co innego, to JEST prawdziwy Hitman. Taki jak dawniej - dopracowane poziomy, milion prób, by zabić cel i, co kluczowe, możliwość zabijania ludzi rybą.



5 sposobów na zabicie Króla


Hitman Absolution - Król Chinatown


Ale po kolei - weźcie wszystkie swoje wrażenia po trailerze z zakonnicami i połóżcie je na jedną stronę. Wrzućcie je w ciemne miejsce, gdzie znajdują się rzeczy, o których się nie mówi i zapomnijcie o nich. Z powodu tej jednej, acz ważnej rzeczy - pomimo tych wszystkich wysiłków ludzi od marketingu Square Enix, którzy chcą nam powiedzieć co innego, to JEST prawdziwy Hitman. Taki jak dawniej - dopracowane poziomy, milion prób, by zabić cel i, co kluczowe, możliwość zabijania ludzi rybą.



Król Chinatown


Hitman Absolution - Król Chinatown


Dobra wiadomość: Hitman: Rozgrzeszenie to gra Hitman we właściwym tego znaczeniu. Wszystko, co kochacie w serii powraca – od przebierania, poprzez złożony poziom, w którym można swobodnie się skradać do robienia użytku ze śmiertelnej sztuki zabijania złych ludzi. Podczas niedawnego pokazu w Londynie mieliśmy okazję skradać się, strzelać i dźgać przeciwników na całym poziomie. Uspokajamy – gra nie jest bezmyślną kontynuacją dla nierozgarniętych ludzi. Pamiętacie film z zeszłorocznych targów E3, ten z biblioteki? Okazało się, że zamiast pomagać, pogarszał sprawę. Cofnijmy się jeszcze, do roku 2006 przy okazji premiery Krwawej Forsy. Pokazano elementy użycia m.in. ludzkich tarcz oraz sztuki posługiwania się karabinem snajperskim. Najnowsza odsłona serii nie zawiedzie.



Wywiad IGN z Tore Blystadem


Hitman Absolution

Materiały promocyjne gry krzyczą o tym, że jedyny i wyjątkowy zabójca powraca. Sprytne stwierdzenie, biorąc pod uwagę to, że „zabójca” (assassin) odnosi się także do serii Assassin’s Creed studia Ubisoft. Obie gry mają zresztą dużo wspólnego, włącznie z tym, że praca bohaterów polega na zabijaniu, ale również wiele je dzieli. Wyżej przytoczone stwierdzenie zdaje egzamin, ponieważ główny bohater serii Hitman, 47, zabijał biedaków o wiele wcześniej, niż pomysł o Altairze kiełkował w głowach ludzi z Ubisoftu. £ysy zabójca zdawał się być wykluczony z branży gier „swojego pokolenia”, ale teraz zamierza powrócić do gry.



Wywiad z Roberto Marchesi




Być może widzieliście dokładnie twarz Roberta Marchesi w ostatnim tygodniu lub dwóch. Właśnie wrócił z PAX East, gdzie pokazywał naszą prezentację na temat misji w sierocińcu tysiącom ludzi i pojawiał się w licznych filmach dla mediów, nie mogących się doczekać, by ujrzeć grę. Roberto jest z IO od 7 lat i pracował nad Hitman Blood Money oraz Kane and Lynch: Dead Men jako concept artist, zanim stał się człowiekiem stojącym za kierownictwo artystyczne Hitman Absolution. Posadziliśmy go z niezłym espresso, zadaliśmy masę pytań i oto, co uzyskaliśmy.



Tore Blystad po raz kolejny




Reżyser Hitman Absolution Tore Blystad opowiada o rozwoju serii przy pozostawaniu wiernym korzeniom. IO zmienia się w studio zajmujące się wieloma grami i jak brali wskazówki dotyczące "złożonych gier" od Crystal Dynamics i Eidos Montreal. To bardzo interesujący wywiad, z masą informacji dotyczących procesu twórczego i nowych mechanizmów rozgrywki. Każdy fan Hitmana musi przeczytać.



Narzędzia rzemiosła




Pierwsza część serii "Professional" wprowadziła parę nowych sposobów, na jakie 47 może używać przebrań osiągając maksymalne efekty, ale trzeba sięgnąć o wiele dalej, żeby zostać zawodowym, światowej klasy zabójcą na zlecenie. W tej drugiej części, przyjrzymy się bliżej niektórym innym narzędziom dostępnym 47.



Strzelanie punktowe


Chcąc lepiej zrozumieć ideę strzelania punktowego postanowiliśmy pewnego deszczowego dnia osaczyć Tore Blystada (reżysera Absolution) w trakcie lunchu i wyciągnęliśmy od niego informacje, nie pozostawiając po sobie śladu. Jak się okazuje, strzelanie punktowe to dobrze znana i szeroko nauczana wśród sił specjalnych i jednostek wojskowych technika. Niektórzy nazywają ją strzelaniem instynktownym lub strzelaniem skupionym na zagrożeniu, a oparta jest na tym, że często nie ma czasu dobrze się rozejrzeć podczas strzelania. No to co się robi?



Zapowiedź Joystiqa




Tym razem to coś osobistego. Być może to jedna z najgorszych puent, jakie kiedykolwiek powstały, ale dla Hitman Absolution, to doskonałe podsumowanie dema, jakie widziałem w San Francisco w zeszłym tygodniu. Tym razem, Agent 47 nie przyjmuje zleceń na zabójstwo - prowadzi swoją własną krucjatę.



Wywiad z Rock Paper Shotgun


Rock Paper Shotgun: Czy zmieniliście wygląd 47, żeby dopasować go do Timothy'ego Olyphanta?

Tore Blystad: Haha, nie. Za każdym razem inny artysta projektuje jego wygląd inaczej, takie kosmetyczne zmiany.

Rock Paper Shotgun: Czy, jak twórcy komiksów, interpretujecie go na nowo za każdym razem? Jak chociażby Frank Miller Batmana?

Tore Blystad: To trudne w przypadku bohatera takiego jak on. Jest wiele rzeczy, których nie możesz zmienić, ale jeżeli uważnie się przyjrzysz... Jego krawat jest inny niż wcześniej. Ma tę spinkę na krawacie, krój i rodzaj jego garnituru też się różni.



Wywiad z Playstation Blog


Seria gier Hitman w swojej długiej historii zdobyła wielu fanów, ponieważ skradanie, uważna obserwacja otoczenia oraz dokładne planowanie swoich czynów są cenione wyżej, niż w strzelankach konkurencji. Gracz wcielając się w bezwzględnego antybohatera Agenta 47 cicho podąża tropem ofiary przez kafkowski [uczucie zagrożenia, niepewności, bycia pod kontrolą] labirynt strażników i systemów bezpieczeństwa, używając do tego przebrań, wtapiając się w tłum, omijając lub pozbywając się niebezpieczeństw, aby w końcu wyplenić swoje zadanie. Sedno tkwi w zmieszaniu się z tłumem, ponieważ wyróżnianie się oznacza wykrycie, a to z kolei prowadzi do śmierci.



Wywiad z Martinem Amorem



W pewnym momencie, studio zajmujące się projektami z najwyższej półki musi zdecydować - kiedy jest właściwy czas do stworzenia nowego engine'u? Podczas gdy grupa Square Enix chadzają własnymi ścieżkami, jeżeli chodzi o technologię, duńskie IO Interactive zawsze rozwijało swoją własną. Dla nadchodzącego w 2012 roku Hitman Absolution - i tego, co nadejdzie potem - studio zdecydowało się stworzyć całkowicie nowy engine, Glacier 2.



Wywiad z Hakanem Abrakiem




Z Hitman Absolution duński deweloper IO Interactive tworzy mroczniejszą, bardziej osobistą historię niż ta, do której przywykli fani. Ale, bardziej kontrowersyjnie, to także tworzenie bardziej filmowego kinowego doświadczenia, z mnóstwem akcji i strzelania. Przynajmniej tak to wygląda.



Pytania i odpowiedzi



Hitman Forum: Jakimi innymi sztuczkami będzie można wyeliminować policję i strażników?

Nick: Hitman będzie miał kilka asów w rękawie, ale to od was będzie zależeć, czy wykorzystacie je dobrze. Jeżeli wykoncypujecie, jak dobrze ograć SI, możecie użyć mnóstwa rzeczy, by odwrócić ich uwagę i wykonać robotę dobrze bez wzbudzania jakichkolwiek podejrzeń.



Uczenie się od Arkham Asylum


Niektórzy ludzie, widząc grę, mówią, że się nie zmieniła. Inni natomiast dostrzegają wiele różnic – komentuje Tore Blystad i dodaje – Zabawne, jak bardzo odmienne są poglądy.

Wszelkie wiadomości po pokazie na E3 przedstawiły długo wyczekiwany powrót Agenta 47 jako wierną kontynuację, lecz… całkowicie inną. Mamy pełną akcji historię, która jednocześnie jest elegancka i zrównoważona, mamy większą liniowość, ale pełną wyborów. Debiut Absolution to idealny przykład złego PR [Public Relations], w dodatku odsunął od siebie fanów i niepotrzebnie wprowadził innych w błąd.



Wywiad ze Spong


SPOnG: Wygląda na to, że nadajecie Agentowi 47 nowy kierunek. Powiedziałeś podczas prezentacji, że etap w bibliotece nie jest zwykłym poziomem. Czy owa niezwykłość przejawi się później?

Tore Blystad: To był jedynie ułamek gry, mający pokazać, że to myśliwy jest tym ściganym. Nie robiliśmy tego wcześniej. Dalej będzie się działo w bardziej klasycznym stylu. Rzecz w tym, że starsze gry z serii były sztywne. Każdy poziom w zasadzie był tak samo skonstruowany. Chcieliśmy czegoś bardziej elastycznego, czegoś, co zaskoczy graczy, im dalej byli. Mamy dwa typy odbiorców: starych fanów, którzy wielokrotnie przejdą jakąś misję oraz tych, którzy traktują Hitmana jako bardziej przygodową grę.



Wywiad z Play Magazine




PLAY Magazine: Zauważyłem, że w prezetacji na E3 skupiliście się na Agencie 47, który uciekał, a nie zabijał...

Tore Blystad: Taaa. Jest ścigany. Tempo gry jest nieco szybsze niż poprzednio. W Blood Money graliśmy w jedną wielką misję, potem kolejną wielką misję, następnie kolejna wielka misja... Zawsze startowałeś na zewnątrz i próbowałeś dostać się do środka. Pod koniec to robiło się nużące.



Wywiad z Game Marshal




Podczas E3 mieliśmy okazję usiąść wraz z Tore Blystadem i Christianem Elverdamem z IO Interactive i zadać im kilka pytań na temat nadchodzącego Hitman Absolution. Tore, reżyser gry i Christian, reżyser rozgrywki, chwilę temu skończyli pokazywać fragment rozgrywki, który spodziewamy się zobaczyć w nowym Hitmanie i nie mogliśmy się powstrzymać przed zadaniem kilku pytań dotyczących tego.



Zapowiedź Eurogamera


Sztuka cichego skradania się w mroku, smukłego chodu oraz oczekiwania na dogodny moment do zabójstwa stała się głośna w ostatnich latach. Od czasu Hitman: Blood Money oraz Arkham Asylum, skradanki zyskały wiele nowych cech oraz możliwości. W międzyczasie Splinter Cell: Conviction zmieniło Sama Fishnera w prymitywnego i opryskliwego bohatera gier akcji.

Pewnie wydaje wam się, że Hitman: Absolution także takie będzie. W pewnym sensie tak jest. Po pięciu latach IOI świętuje powrót Agenta 47 poprzez umieszczenie go w otoczeniu, które przypomina to z Conviction. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że Absolution to gra w której pistolet będzie taką samą zabawką w rękach gracza, jak garota.



Wrażenia z demo z E3


47 wylatuje przez szybę i łapie się filaru starej, opuszczonej biblioteki w Chicago.

Chwilę później na miejscu jest pełno gliniarzy, którzy szukają Agenta. Rozglądają się i pracują nad przywróceniem oświetlenia.

NPC są bardziej żywi niż kiedykolwiek. Mają osobowości i dziwactwa, rozmawiają między sobą.

47 zeskakuje z filaru i idzie przez ciemną bibliotekę. Ukrywa się, jest o krok od policji. Aby zyskać na czasie, grzebie przy bezpieczniku.



Wywiad z The Hollywood Reporter



Square Enix zbliża się do Hollywood za sprawą piątej części bestsellerowej serii gier akcji Hitman, Hitman Absolution, która ma wyjść w przyszłym roku. Duński deweloper pracował z wybranym tuzinem hollywoodzkich aktorów, którzy ożywili ich wirtualne postacie, użyczając zarówno swoich ruchów w sesjach motion capture, jak i użyczając głosu, by nadać obcowaniu z grą bardziej emocjonalny charakter.



Wywiad z Digital Trends

Nowy engine Glacier 2 pozwoli wyjść IO Interactive z Hitman Absolution do szerszej publiczności.
Pierwsze cztery części Hitmana zostały sprzedane w blisko 10 milionach kopii na całym świecie. Jednak deweloper z Kopenhagi obiera na cel szerszą publiczność ze swoją przyszłoroczną premierą, Hitman Absolution.

Oddajmy głos Tore Blystadowi, reżyserowi gry.



Wywiad z Davidem Batesonem


Retroplayer: Opowiedz trochę o sobie, David.

David: Moi rodzice są Brytyjczykami, urodziłem się w Południowej Afryce i kilkakrotnie przemieszczaliśmy się pomiędzy tymi dwoma krajami. Wydaje mi się, że lecieliśmy w tę i wewte 13 razy i 9 razy zmieniałem szkołę, przez co nie do końca wiedziałem, kim dokładnie byłem. Bałem się, że zostanę nazwany „nigdzie nie należącym dziwakiem”. Szczerze mówiąc, tylko w dwóch miejscach wiedziałem co robię – na scenie i w toalecie. Poza tym przez cały dzień albo marzyłem, albo udawałem, że marzę. Nie jestem już taki.

Najbardziej kocham...surfować! Po tylu latach to dziwne ale łapienie faly wciąż przynosi mi radość. Problem w tym, że daleko mi do mistrza w surfowaniu i wciąż muszę się z tym uporać. Hossegor w południowo-zachodniej Francji [miejsce blisko morza, z plażą, gdzie się surfuje - dop. Artaz] mnie nakręca!

br Square Enix zbliża się do Hollywood za sprawą piątej części bestsellerowej serii gier akcji Hitman, Hitman Absolution, która ma wyjść w przyszłym roku. Duński deweloper pracował z wybranym tuzinem hollywoodzkich aktorów, którzy ożywili ich wirtualne postacie, użyczając zarówno swoich ruchów w sesjach motion capture, jak i użyczając głosu, by nadać obcowaniu z grą bardziej emocjonalny charakter.
Świat Hitmana
· Fabularne
· Organizacje
· Gadżety
· Technikalia
· Twórcy
· Przemyślenia
· Prawdziwe historie
· Humor
· Fan Fiction
· Fan Galeria
Hitman Movie
· Info
· Artykuły
· Recenzja
· Fabuła
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Ciekawostki
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
· Sequel
Agent 47
· Co wiemy
· Aktorzy
· Trailery
· Ciekawostki
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Polecane

Uniwersum DC Comics

Tomb Raider Center: Oficjalny polski fansite gry Tomb Raider

Zakon Assassin

Arkham Info

BatCave :: Jedyna Polska Strona o Batmanie

Punisher Zone - Serwis o Punisherze



www.hitmangame.ru