Hitman
· Co wiemy
· Artworki
· Trailery
· Postacie
Hitman - gry mobilne
· Hitman: GO
· Hitman: Sniper
· Trailery
Hitman Absolution
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· Tryb kontraktów
· Play Styles
· Eastereggi
· Bugi
· Wideorecenzja
· Wywiady
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
Hitman - Sniper Challenge
· Informacje
· Misja
· Wyposażenie
· Wyzwania
· Pomoc
· Postacie
· Punktacja
· Ciekawostki
· Wywiady
· Screeny
· Szkice koncepcyjne
· Trailer
Hitman Blood Money
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Tapety
· Screeny
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Contracts
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman 2 Silent Assassin
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Codename 47
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Absolution - Bugi
Arroyo

W gameplayu Arroyo zauważył kilka bugów... Co prawda, wynikają one prawdopodobnie z wczesnej wersji pokazywanego gameplaya, ale Arroryo wykazał się niemal nadludzką spostrzegawczością i naprawdę się przy tej liście napracował, dlatego stwierdziłem, że zasługuje ona na miejsce w serwisie... Enjoy!

Wygląda na to, że światło z latarki przebija się przez ściany. W kółku po lewej stronie widać światło z latarki, natomiast w kółku po prawej snop światła jest okrągły, jakby przenikał przez ściany. Magiczna latarka chicagowskiej policji?



W momencie, kiedy 47 skręca kark jednemu z policjantów, zauważyć można jakiś dziwny błąd teksturowania - w środku rękawów jest czerwona plama. Na podszewkę garnituru to nie wygląda...



Teraz czas na nieoczekiwaną zamianę miejsc. Przyjrzyjcie się policjantowi, który naprawił bezpieczniki.



Zapamiętaliście? A teraz temu, którego 47 chwyta i wykorzystuje w charakterze żywej tarczy (z raportów policyjnych wiem, że nazywa się on Fizano):



Jak widać, ci dwaj goście to zupełnie inne osoby. Mimo to, po złapaniu tego w brązowej kurtce (tj. tego ze zdjęcia numer 2), porucznik uspokaja go, używając imienia funkcjonariusza naprawiającego zasilanie (czyli Fizano).

Ci dwaj chyba się zacięli. Wokół nich strzelanina, a oni stoją jak słupy soli:



Dodatkowo, ci dwaj "zacięci" są zaznaczeni na mapie, jako białe kropki. Dlaczego?

Teraz czas na kolejną magiczną sztuczkę, tym razem z interfejsem. Przyjrzyjcie się interfejsowi przed scenką z helikopterem:



A teraz spójrzcie na niego już po tej scence:



Celowy efekt? A może po prostu bug? Przekonamy się po premierze.

Pomimo, że 47 zjechał windą na dół, to przez chwilkę na mapie są zaznaczeni wrogowie znajdujący się na górze:



Członkowie SWAT nie są zaznaczeni na mapie podczas biegu. Wyparowali, czy co?



Co ciekawe, przed wzięciem pączka naliczyłem 6 funkcjonariuszy SWAT, a gdy biegli obok Hitmana trzymającego ciastko, było ich 16. To się nazywa cudowne rozmnożenie.

Spójrzcie ponownie na radar:

Po tym jak 47 uderzył policjanta, ćpun z pokoju obok został (telepatycznie?) zaalarmowany. Skoro jesteśmy już przy ćpunach - zwróciliście uwagę na zachowanie policjantów, kiedy zobaczyli roślinki?Zupełnie jakby nie wiedzieli, co to takiego - najwyraźniej policjant na dachu, przechodząc przez lokal hipisów na dach nie zauważył 'trawki'. Czas udać się do okulisty. Zbliżamy się już do końca. Błąd z przejściem przez lokację:



Tutaj jest jasno - w końcu Hitman jest w środku. Natomiast gdy wyszedł, dopiero po chwili się ściemniło:





Identyczny błąd był na starym silniku - zastanawiam się, czy ten Glacier 2 to nie stary, podrasowany silnik, a twórcy tylko nam mówią, że nowy, żeby mieć przed fanami wytłumaczenie, dlaczego Hitman powstaje tak długo. Skoro jesteśmy przy tym wyjściu, warto zwrócić uwagę, że gdy Agent 47 bierze pączka, żaden nie znika w pudle - tak jakby po prostu pojawił mu się w dłoni.

Cofnijmy się znów do początków gameplaya.

Policjant, którego 47 zabił rzeźbą, wypuścił latarkę, zanim Hitman zdążył go dotknąć. Pośpieszył się za bardzo:



Dziwny bug ze znikającym światłem. Tutaj idzie funkcjonariusz z latarką:



Po czym światło z latarki znika przy kolejnym kroku:

Dziwne, co ?
Świat Hitmana
· Fabularne
· Organizacje
· Gadżety
· Technikalia
· Twórcy
· Przemyślenia
· Prawdziwe historie
· Humor
· Fan Fiction
· Fan Galeria
Hitman Movie
· Info
· Artykuły
· Recenzja
· Fabuła
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Ciekawostki
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
· Sequel
Agent 47
· Co wiemy
· Aktorzy
· Trailery
· Ciekawostki
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Polecane

Uniwersum DC Comics

Tomb Raider Center: Oficjalny polski fansite gry Tomb Raider

Zakon Assassin

Arkham Info

BatCave :: Jedyna Polska Strona o Batmanie

Punisher Zone - Serwis o Punisherze



www.hitmangame.ru