Hitman
· Co wiemy
· Artworki
· Trailery
· Postacie
Hitman - gry mobilne
· Hitman: GO
· Hitman: Sniper
· Trailery
Hitman Absolution
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· Tryb kontraktów
· Play Styles
· Eastereggi
· Bugi
· Wideorecenzja
· Wywiady
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
Hitman - Sniper Challenge
· Informacje
· Misja
· Wyposażenie
· Wyzwania
· Pomoc
· Postacie
· Punktacja
· Ciekawostki
· Wywiady
· Screeny
· Szkice koncepcyjne
· Trailer
Hitman Blood Money
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Tapety
· Screeny
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Contracts
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman 2 Silent Assassin
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Codename 47
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman 6 Profession - Co wiemy
Hitman 6 Profession


Coraz częściej pojawiają się nowe informacje dotyczące kolejnej części Hitmana, tej, która pojawi się po Absolution. Wychodzimy więc naprzeciw Waszym oczekiwaniom i umieszczamy tu wszystko, co wiadomo do tej pory.
Najnowsze newsy od dołu (starsze) do góry (nowsze - od 15 czerwca), później (od 21 listopada 2011) odwrotnie (góra - starsze; dół - nowsze).

15-16 czerwca 2015Hitman Profession


Nadeszły targi E3, a wraz z nimi sporo materiałów:
- trailer
- gameplay
- reakcja IGN - opinie, wywiad

* nowa odsłona nie będzie miała ani numeru, ani podtytułu - po prostu Hitman
* beta nadejdzie 8 grudnia (PS4), tydzień później na Steam (PC)
* w grze znajdziemy ekskluzywne, ograniczone czasowo zdarzenia (trwające np. 48 godzin), które będą jednorazowe i nigdy nie wrócą...
* twórcy zapowiadają, że postęp w grze będzie się zmieniał wraz z zachowaniem graczy
* brak checkpointów czyli zapis gry w dowolnym momencie
* IOI wzięli i wezmą pod uwagę opinie graczy
* ma być tworzona wciąż nowa zawartość do gry

21 listopada 2011Hitman Profession


Wydawca Hitman Absolution, Square Enix, ogłosił, że w przyszłym otworzy nowe obok Eidos Montreal studio w tym mieście. Pierwszym projektem zespołu ma być nowa gra związana z Hitmanem, Prace nad nią rozpocząć się zaraz po otwarciu studia. Na czele 150-osobowego zespołu stanąć ma Lee Singleton, dotychczasowy menedżer londyńskiego oddziału Eidos. Co ciekawe, gra ta ma nie być związana w żaden sposób z powstającym w IO Interactive Absolution. Póki co nie wiadomo o niej nic ponad to, że będzie ona wydana na konsole nowej generacji (tak twierdzi serwis Eurogamer, powołując się na tajne źródło). Być może powiązana będzie z przyszłorocznym filmem. Ogłoszenie wywołało prawdziwą burzę wśród fanów (jak to, Hitman spoza IO?). Na oficjalne oświadczenie IO nie trzeba było długo czekać.

22 listopada 2011Hitman Profession


Wczoraj dowiedzieliśmy się, że oprócz IO do tworzenia nowych historii z Agentem 47 ma być zaangażowane nowoutworzone studio Square Enix Montreal. Dzisiaj przedstawiciel IO, znany nam już Nick, wyjaśnił na Hitman Forum sytuację.
Square Enix Montreal będzie pracowało razem z IO i razem będą dzielić wrażenia związana z Hitmanem w nadchodzących latach. To ekspansją i możliwość stworzenia większej ilości tytułów, niż było to możliwe w przeszłości. Przy czym nie ma planów przenoszenia czegokolwiek do Montrealu - Hitman narodził się w IO i zawsze pozostanie częścią świadomości studia. Póki co wysłano do Montrealu trzech ludzi z IOI, do współpracy ze studiem Lee, żeby upewnić się, że powstająca gra będzie "najlepszym Hitmanowym doświadczeniem, jakie powstało" - można więc powiedzieć, że część IO jednak została przeniesiona do Kanady.
Na pytanie, czy trzej królowie z IO przywieźli ze sobą mirrę, kadzidło i złoto... eee... engine Glacier 2, Nick odpowiedział:
Decyzja jeszcze nie zapadła. Goście z Montrealu byli pod wielkim wrażeniem tego, co prezentuje sobą Glacier 2 i nim jako narzędziem deweloperskim, więc będą mieli to na względzie.


1 grudnia 2011Hitman Profession


Niels Jørgensen, prezes IO Interactive, ujawnił, że po premierze Absolution studio zostanie podzielone. Pierwsza ekipa zajmie się produkcją gry niezwiązanej z dotychczas stworzonymi markami, która to być może stanie się zalążkiem nowej serii.

Druga część IO natomiast ma dołączyć do działającego już Square Enix Montreal i tworzyć kolejną po Absolution część Hitmana.
Na szczęście upewniliśmy się, że szczególną uwagą obdarzamy różne marki, dzięki czemu gracze wciąż poczuć mogą świeżość.
Dodaje też, że prace nad nową marką są już prowadzone. Z jednej strony, oznacza to, że nowe części Hitmana wychodzić będą częściej, ale z drugiej strony - czy to dalej będzie ten sam Hitman?

22 listopada 2012Hitman Profession


Prawie rok po oficjalnej zapowiedzi Hitmana 6. Tore Blystad rozmawia z Official Playstation Magazine na temat Hitman Absolution. Rozmowa schodzi też na temat ewentualnego sequela, którym zajmować się ma studio Square Enix Montreal, założone w zeszłym roku.

To jak z Infinity Ward i Treyarch. Masz markę, którą rozwijasz. Będą się dzielić [doświadczeniami - dop. CoVert], jak i będą mieli pewne rzeczy, którymi będą się wyróżniać. Myślę, że te duże serie potrzebują dużo czasu, by wyprodukować jedną grę. Jeżeli można, to trzeba pracować chociaż trochę równolegle, i pomagać sobie nawzajem. Rozmawialiśmy o podobieństwie [tej sytuacji - dop. CoVert] do wielkich seriach filmowych, jak Aliens, gdzie każdy [nowy reżyser - dop. CoVert] tworzy to w całkiem inny sposób. Za każdym razem, kiedy ktoś dostaje do rąk licencję, wykorzystuje ją inaczej. Więc raczej zamiast robić znów tę samą rzecz, dostajesz nowe podejście do postaci, z całkowicie świeżej perspektywy.


27 listopada 2012 Hitman Profession


Jeszcze nie wszyscy zdążyli dobrnąć do ostatniej misji Hitman Absolution (w końcu od premiery minął ledwie tydzień), a już Square Enix Montreal publikuje trzy artworki z części kolejnej. Stało się to w trakcie Montreal International Summit — montrealskiego zjazdu developerów. Zespół zaprezentował trzy pierwsze grafiki koncepcyjne ze swojej pierwszej gry — nowego Hitmana. Dwa obrazki zostały narysowane „na żywo” w czasie trwania imprezy przez grafików Rasmusa Poulsena i Leonida Enina.

Trzeci prawdopodobnie został narysowany wcześniej. Tylko kim, u diabła, jest ten brodaty facet z karabinem?





22 listopada 2013
Hitman 6


Na stronie Hitman.com pojawiła się dziwna mapa, z zaznaczonymi pewnymi lokacjami. Fani od razu zaczęli spekulować, że może się ona odnosić do kolejnej części serii.

Hitman Profession


Fani wskazywali, że zaznaczone na mapie trójkąty dotyczą następujących miejsc:

  • wschodnia Rosja
  • Japonia
  • Indie
  • Egipt
  • Włochy
  • wschodnia Sahara
  • Nigeria
  • Brazylia
  • Meksyk
  • USA
  • Kanada
  • Francja
  • Dania
  • Ukraina


Ponadto, na mapie widać także numery 47 i 17... czyżby to oznaczało powrót znanego z Hitmana 2 nemezis Agenta 47? Twórcy jednak nie skomentowali tych rewelacji.

6 stycznia 2014
Hitman 6


Serwis Videogamer podaje, za linkami do profili Linkedin, że kolejna odsłona gier z łysym zabójcą została anulowana. Senior Designer Richard Knight, którego można nazwać starszym projektantem/autorem, w swoim profilu posiada taki wpis: Senior Designer – Hitman Project (Next-Gen Consoles/Current Gen/PC) – Cancelled. Lazygamer spekuluje, że anulowana produkcja to Hitman: Guns & Souls, która miała posiadać opcje mikrotransakcji. Na fanów padł blady strach. Na szczęście kilka godzin później głos w sprawie anulowanego projektu zabrało IO. W oficjalnym oświadczeniu zapewniło, że zajmuje się teraz produkcjami mobilnymi, podkreślając, że trwają jednocześnie prace nad nowym pełnoprawnym Hitmanem.

IO Interactive pracuje nad nową, wysokobudżetową częścią Hitmana, która ukaże się na PC i konsolach nowej generacji, a Square Enix Montreal w pełni koncentruje się na grach mobilnych, które związane są z serią Hitman. Zamierzamy podzielić się większą ilością informacji o tych tytułach jeszcze w tym roku.


16 stycznia 2014
Hitman 6


Tego dnia twórcy opublikowali list otwarty do graczy.
Drodzy fani Hitmana,

Chcemy podzielić się tym listem otwartym ze wszystkimi z Was, którzy niecierpliwie czekają na informacje, co dalej z serią.

Aktualnie pracujemy w IO Interactive nad nową grą z Hitmanem z segmentu AAA na komputery osobiste i konsole nowej generacji. Skupiamy się na tym w pełni i chcemy poświęcić kilka chwil, by wam o tym opowiedzieć.

W kolejnej grze wcielimy się w podróżującego po świecie Agenta 47 w najlepszych latach jego kariery - bezlitosny łowca będzie tropił swoją zwierzynę na całym świecie, wspierany przez jego wieloletnią kontrolerkę Dianę Burnwood i Agencję.

Gra skupia się na rdzeniu serii, to znaczy wykorzystaniu szerokiego wachlarza narzędzi w celu likwidacji zróżnicowanych grup celów, pośród obszernych, egzotycznych lokacji na całym świecie. Grę budujemy na bazie engine'u Glacier 2, używając jego najlepszych cech oraz tego, czego nauczyliśmy się w przypadku Hitman Absolution, jednak sięgniemy również po inspiracje do takich odsłon jak Contracts i Blood Money, by wypełnić wszystkie założenia gry. Oznacza to, że chcemy dopieścić w każdym calu lokacje, które będą najobszerniejsze w historii serii. Zaadoptowaliśmy otwarty, nieliniowy design poziomów, zapewniając nieograniczony, wolny od checkpointów, sandboxowy styl. Naszym celem jest stworzenie żyjących, oddychających i wiarygodnych poziomów, które pozwolą na zabawę z AI, by tworzyć te unikalne, uwielbiane przez fanów Hitmana sytuacje.

Powróci tryb Kontraktów - będziecie mogli tworzyć wyzwania, eksperymentując z dużymi poziomami i możliwościami jakie oferują. Oczywiście, możecie się nimi dzielić z resztą świata i wyzywać przyjaciół lub wrogów do spełnienia ich warunków. Twój kontrakt - Twoje zasady.

Zadowoli Was wieść, że usunęliśmy kieszenie bez dna. Sądzimy, że nie potrzebujemy więcej mówić na ten temat.

Więcej informacji będziemy ujawniać stopniowo, w ciągu najbliższych miesięcy.


Wraz z listem została opublikowana poniższa grafika.

Hitman 6 - Profession


Hitman 6




Zwróćmy uwagę, że część lokacji na tablicy odlotów zgadza się z lokacjami zaznaczonymi na mapie... czyżby możliwe miejsca lokalizacji misji?

20 stycznia 2014Hitman Profession


Twórcy pytają, gdzie powinien udać się 47. Czyżby mieli brać pod (większą) uwagę głos fanów?

Where in the world would you like to see Agent 47 on a mission?


24 stycznia 2014Hitman Profession


Z wpisu na blogu dowiadujemy się więcej rzeczy, m.in. o tym, że trwają prace nad nazwą gry, będzie ona dostępna na PC i konsole nowej generacji, oraz to, że gdy tylko padnie konkretna data wydania, natychmiast się o tym dowiemy.
Więcej o dialogach, trybach, instynkcie, uzbrojeniu itd. w kolejnych, "przełomowych" notkach na blogu.

24 stycznia 2014Hitman Profession


Tego dnia w Sieci pojawia się pierwszy screen z nowego Hitmana.
Świat Hitmana
· Fabularne
· Organizacje
· Gadżety
· Technikalia
· Twórcy
· Przemyślenia
· Prawdziwe historie
· Humor
· Fan Fiction
· Fan Galeria
Hitman Movie
· Info
· Artykuły
· Recenzja
· Fabuła
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Ciekawostki
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
· Sequel
Agent 47
· Co wiemy
· Aktorzy
· Trailery
· Ciekawostki
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Polecane

Uniwersum DC Comics

Tomb Raider Center: Oficjalny polski fansite gry Tomb Raider

Zakon Assassin

Arkham Info

BatCave :: Jedyna Polska Strona o Batmanie

Punisher Zone - Serwis o Punisherze



www.hitmangame.ru