Hitman
· Co wiemy
· Artworki
· Trailery
· Postacie
Hitman - gry mobilne
· Hitman: GO
· Hitman: Sniper
· Trailery
Hitman Absolution
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· Tryb kontraktów
· Play Styles
· Eastereggi
· Bugi
· Wideorecenzja
· Wywiady
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
Hitman - Sniper Challenge
· Informacje
· Misja
· Wyposażenie
· Wyzwania
· Pomoc
· Postacie
· Punktacja
· Ciekawostki
· Wywiady
· Screeny
· Szkice koncepcyjne
· Trailer
Hitman Blood Money
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Tapety
· Screeny
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Contracts
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman 2 Silent Assassin
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Codename 47
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman 2 Silent Assassin - Misje
MISJA 1: ANATHEMA

(Anatema)


Hitman 2 Silent Assassin - Anathema Przeczytaj solucję Wideosolucja

Agencja zawarła z Tobą umowę i zgodziła się pomóc w odnalezieniu i uwolnieniu Twojego przyjaciela - ojca Vittorio. Ojciec Vittorio prawdopodobnie przetrzymywany jest w piwnicy w willi Borghese należącej do miejscowego gangstera - Dona Giuseppe Gullianiego. On też jest głównym celem do zlikwidowania.

Podczas przeprawy przez posiadłości Dona będziesz musiał uważać na kręcących się wszędzie ochroniarzy. Na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że ochroniarzy nie ma tam zbyt wielu jednak nie daj się zwieść złudzeniu – wielu ochroniarzy pałęta się we wnętrzu budynku, tak więc nie myśl, że uda Ci się uratować ojca Vittorio ot tak po prostu. Don Guilliani jest ostrożnym i podejrzliwym człowiekiem - jeśli zostanie zaalarmowany, prawdopodobnie zabije zakładnika i ucieknie.



MISJA 2: ST. PETERSBURG STAKEOUT

(Zamach w Sankt Petersburgu)


Hitman 2 Silent Assassin - St. Petersburg Stakeout Przeczytaj solucję Wideosolucja

Tu Diana. Bardzo mi przykro z powodu pecha, jaki przydarzył się w willi na Sycylii. Agencja nie wie dokąd Vittorio mógł zostać zabrany – ślad po ojcu Vittorio zaginął na lotnisku. Mimo to Agencja uważa, że nasza umowa powinna zostać wypełniona do końca i oczekuje, że spełnisz drobne, wyznaczone Ci zadanie w St. Petersburgu.

Twoim celem będzie wyeliminowanie byłego oficera KGB, który weźmie udział w tajnym spotkaniu. Spotkanie będzie miało miejsce dziś o godzinie 13:00 w budynku Puszkina. Pomieszczenie, w którym się ono odbędzie znajduje się na drugim piętrze w zachodnim skrzydle budynku. Okno wychodzące z tego pokoju zaznaczone jest na dołączonym zdjęciu. Budynek ten jest byłą kwaterą główną FSB. Można się dostać do środka jednym z dwóch wejść: frontowym lub tylnym – oba wejścia są pilnie strzeżone przez agentów FSB.

Cel musi zostać zlikwidowany w trakcie zebrania, w ciągu jego ostatnich pięciu minut. Pamiętaj! Nikt oprócz głównego celu nie może zostać skrzywdzony. To bardzo ważne.

Po dojechaniu metrem na miejsce odszukaj na stacji skrytkę nr 137. Znajdziesz tam trochę sprzętu, który będzie mógł Ci się przydać. Po zlikwidowaniu celu wykorzystaj metro by wydostać się z tego miejsca.

Unikaj kontaktu z żołnierzami i strażnikami. Zostali oni bowiem poinstruowani by oczyścić plac z wszelkich cywilów.


MISJA 3: KIROV PARK MEETING

(Spotkanie w parku Kirowa)


Hitman 2 Silent Assassin - Kirov Park Meeting Przeczytaj solucję Wideosolucja



47, mówi Diana. Na wstępie chcę podziękować Ci w imieniu całej Agencji za to, że zgodziłeś się wykonać kolejne zadanie i posprzątać cały ten bałagan.

Wygląda na to, że Twoje poprzednie zabójstwo poważnie wystraszyło pozostałych generałów. Każdy z nich rozpoczął swoje prywatne śledztwo w celu ujawnienia, co tak naprawdę stało się tamtego dnia. Nasz klient jest z tego powodu niezadowolony. Trzeba powstrzymać wszystkich generałów i to jak najszybciej.

Agencja otrzymała informację, że jeden z nich – generał Makarow – ma zamiar spotkać się z szefem lokalnej mafii by ”kupić” od niego ochronę oraz ewentualną informację o tym, kto mógł być odpowiedzialny za zdarzenie w budynku Puszkina. Punktem ich spotkania ma być park Kirowa – dość odosobnione miejsce. Agencja przygotowała dla Ciebie dwa zdjęcia przedstawiające obydwa cele. Zdjęcie zostało zrobione dawno temu na jednym z ich poprzednich spotkań.

Wywiad Agencji donosi, że spotkanie w parku Kirowa ma się odbyć o godzinie 14:00 czasu lokalnego. Obydwa cele przybędą opancerzonymi limuzynami Zil-115 w osobnych konwojach. Obserwuj blokady oraz patrolujących strażników. Agencja pozostawiła dla Ciebie trochę sprzętu. Znajdziesz go w pobliżu przystani.


MISJA 4: TUBEWAY TORPEDO

(Podziemny zabójca)


Hitman 2 Silent Assassin - Tubeway Torpedo Przeczytaj solucję Wideosolucja

Klient Agencji jest usatysfakcjonowany, jednak nadal zmierza do zatrzymania dwóch ostatnich generałów zanim zbliżą się oni do prawdy. Agencja otrzymała informację, że jeden z generałów – generał Michaił Bardaczenko – przesłuchuje ludzi w podziemiach jednego z wojskowych budynków. Dołączony materiał wideo został nagrany jedną z kamer ochrony zaledwie dwa dni temu, więc musisz się śpieszyć. Gdzieś w tym wielopoziomowym labiryncie korytarzy znajdziesz swój cel do wyeliminowania. Upewnij się, że przesłuchiwany więzień wyjdzie z tego bez szwanku. Agencja znowu zostawiła Ci trochę sprzętu. Znajdziesz go na terenie placu magazynowego, obok skrzyń oznaczonych symbolem ”FCK”, nieopodal głównej bramy. Ochrona została wzmocniona z powodu pogłosek, jakoby ktoś chciał zlikwidować generała. Kiedy wypełnisz główny cel misji pozostanie Ci wydostać się z budynku. Jest tylko jedna droga ucieczki. Utoruj sobie drogę ucieczki przez ścianę, za którą znajdują się kanały – nimi przedostań się do stacji kolejowej. Agencja zlokalizowała jedno miejsce, w którym ściana jest wystarczająco cienka, by można ją było z powodzeniem wysadzić – miejsce to jest zaznaczone na Twojej mapie.

MISJA 5: INVITATION TO A PARTY

(Zaproszenie na przyjęcie)


Hitman 2 Silent Assassin - Invitation to a Party Przeczytaj solucję Wideosolucja

Twoim zadaniem jest zlikwidowanie ostatniego spośród czterech generałów – Władimira Żupikowa. Przybył on do niemieckiej ambasady by prosić o azyl w Niemczech. Klient Agencji koniecznie chce zdobyć walizkę Żupikowa. Zawiera ona system namierzania. Generał prawdopodobnie będzie chciał sprzedać go na zachodzie temu, kto zaoferuje najwięcej.

Dzisiejszego wieczoru organizowane jest przyjęcie w ambasadzie. Masa gości i towarzystwa zapewni Ci doskonałą ”osłonę” na potrzeby zadania. Niestety Agencja nie była w stanie zdobyć zaproszenia dla Ciebie. Pamiętaj – ochrona jest niezwykle czujna, więc wnoszenie do środka mnóstwa broni jest niemożliwe.

Agencja posiada nagranie ukazujące agenta Specnazu odbierającego zaproszenie na owo przyjęcie. Obejrzyj materiał wideo w celu zidentyfikowania agenta. Agencja znajduje się także w posiadaniu nagrania, na którym widać generała przybywającego do ambasady. Zwróć uwagę na trzymaną przez niego walizkę.

Pamiętaj, że zwyczajem Agencji jest unikanie problemów z konkurencją.


MISJA 6: TRACKING HAYAMOTO

(Namierzanie Hayamoto)


Hitman 2 Silent Assassin - Tracking Hayamoto Przeczytaj solucję Wideosolucja

Agencja pragnie pogratulować Ci świetnie wykonanej roboty w ambasadzie i zarazem przeprosić, że znów przerywa Ci Twoje spokojne życie na Sycylii. Agencja ma dla Ciebie kolejne zadanie.

Klient Agencji chce, abyś zlikwidował człowieka o nazwisku Masahiro Hayamoto. Jest to dobrze znany handlarz bronią, będący w posiadaniu nowoczesnego systemu namierzania rakiet. Niestety Agencja nie zna miejsca ukrywania się Hayamota, jednak jego syn – Masahiro Hayamoto Jr – oraz Tanaka Kusahana (lider Yakuzy) mają spotkanie w znanym Agencji miejscu. Jest to dość odosobnione miejsce, ale posiadające czujną ochronę. Twoim zadaniem jest umieszczenie elektronicznego czujnika naprowadzającego w ciele Hayamota Juniora, a także zlikwidowanie go by jego zwłoki mogły zostać odwiezione do Hayamota Seniora.


MISJA 7: HIDDEN VALLEY

(Ukryta dolina)


Hitman 2 Silent Assassin - Hidden Valley Przeczytaj solucję Wideosolucja

47 - tu Diana z Agencji. Obserwujemy Hayamoto Juniora za pomocą ukrytego czujnika. Udało nam się wytropić Hayamoto Seniora tylko dzięki twojej wspaniałej współpracy. Jesteśmy trochę zaskoczeni tym, że Hayamoto nie wystąpił publicznie w ciągu całych 15 lat. Zjawił się w jednym ze swoich zamków w Japonii Środkowej. To bardzo komplikuje zadanie. Musisz odnaleźć drogę, żeby ominąć silną wartę i dużą liczbę elektronicznych systemów alarmowych, żeby przedostać się do zamku niezauważonym. Prawdopodobnie będziesz musiał uszkodzić zasilanie systemów alarmowych. Na tym terenie jest chroniony drutem kolczastym, strażnikami, systemami alarmowymi, wieżami strażniczymi itp. Planowanie strategiczne jest nadzwyczajnie ważne - wszystkie systemy są bardzo czułe, więc należy rozważyć każdy swój krok. Twój sprzęt znajduje się w ciężarówce, zaparkowanej za bramą wejściową. Kiedy będziesz miał sprzęt, zostaniesz przez nas poinformowany o usytuowaniu systemów alarmowych i trasach poruszania się patroli. 47, powtarzam: Odnajdź ciężarówkę ze sprzętem, zaczekaj na wskazówki, przedostań się do zamku niezauważonym i wyłącz system alarmowy przed wejściem do zamku.

MISJA 8: AT THE GATES

(U bram)


Hitman 2 Silent Assassin - At the Gates Przeczytaj solucję Wideosolucja

47 - tu Diana z Agencji. Obserwujemy Hayamoto Juniora za pomocą ukrytego czujnika. Udało nam się wytropić Hayamoto Seniora tylko dzięki twojej wspaniałej współpracy. Jesteśmy trochę zaskoczeni tym, że Hayamoto nie wystąpił publicznie w ciągu całych 15 lat. Zjawił się w jednym ze swoich zamków w Japonii Środkowej. To bardzo komplikuje zadanie. Musisz odnaleźć drogę, żeby ominąć silną wartę i dużą liczbę elektronicznych systemów alarmowych, żeby przedostać się do zamku niezauważonym. Prawdopodobnie będziesz musiał uszkodzić zasilanie systemów alarmowych. Na tym terenie jest chroniony drutem kolczastym, strażnikami, systemami alarmowymi, wieżami strażniczymi itp. Planowanie strategiczne jest nadzwyczajnie ważne - wszystkie systemy są bardzo czułe, więc należy rozważyć każdy swój krok. Twój sprzęt znajduje się w ciężarówce, zaparkowanej za bramą wejściową. Kiedy będziesz miał sprzęt, zostaniesz przez nas poinformowany o usytuowaniu systemów alarmowych i trasach poruszania się patroli. 47, powtarzam: odnajdź ciężarówkę ze sprzętem, zaczekaj na wskazówki, przedostań się do zamku niezauważonym i wyłącz system alarmowy przed wejściem do zamku.

MISJA 9: SHOGUN SHOWDOWN

(Upadek Shoguna)


Hitman 2 Silent Assassin - Shogun Showdown Przeczytaj solucję Wideosolucja

47? Tu Diana. Jak widzę udało ci się przedostać do zamku. Ten zamek, Katsuyama-Jo, to kwatera główna Masahiro Hayamoto. Twoje zadanie - wytropić i zniszczyć Hayamoto oraz wydostać się żywym i całym z dokumentacją i pulpitem systemu do naprowadzania rakiet. Na pierwszy rzut oka jego stary, zgniły zamek wygląda na porzucony, ale nie daj się nabrać - jest nadziany najbardziej nowoczesnym sprzętem elektronicznym. Poza tym, to miejsce jest pilnowane przez zwykłych wartowników - szczególnie na dolnych kondygnacjach, i osobista straż przyboczna Hayamoto - na górnych. Bardzo starannie przygotować się do wykonania tego zadania, 47-my, ci ludzie są nadzwyczajnie inteligentni, fanatyczni i bezlitośni. Powtarzam, 47-my, unikaj wartowników i systemów bezpieczeństwa, zniszcz Hayamoto i zabierz z zamku system naprowadzania rakiet.

MISJA 10: BASEMENT KILLING

(Zabójstwo w piwnicy)


Hitman 2 Silent Assassin - Basement Killing Przeczytaj solucję Wideosolucja

47, tu Agencja, mówi Diana. Dotychczas nie ma żadnych wiadomości na temat ojca Vittorio. Ale mamy dla ciebie pewne delikatne zadanie w Malezji. W Kuala Lumpur musisz odnaleźć kwaterę główną utalentowanego hakera i eksperta z kryptologii - Charlie Sidjana - udało mu się skraść bardzo cenne oprogramowanie. Ten program jest swojego rodzaju kluczem do programu militarnego i do chwili obecnej był w wyłącznym posiadaniu rządu USA. Jeżeli to oprogramowanie trafi do rąk nieprzyjaciela, każda skierowana na nas rakieta zostanie zidentyfikowana jako amerykańska, co uczyni bezużytecznym system obrony przeciwrakietowej. Nasz klient życzy sobie otrzymać ten kod i zniszczyć Charliego Sidjana, jak zarówno wszelkie wzmianki o tym kodzie. Charlie prowadzi swoje sprawy pod osłoną spółki Carniwarez Inc. Computer Systems. Ich sieć jest całkowicie zabezpieczona i niedostępna. Twoim zadaniem jest zniszczenie Charliego Sidjana i umieszczenie klucza sprzętowego w głównym serwerze kompanii Carniwarez Inc. Computer Systems. Ten klucz pozwoli na otrzymanie zdalnego dostępu do serwera kompanii. Wszędzie są dobrze uzbrojeni strażnicy, zainstalowano system obserwacyjny, wykrywacze metalu i wzmocnione metalowe drzwi z zamkami elektronicznymi. Twój cel - drugie dolne półpiętro. Wyruszaj stąd korzystając z windy, do głównego biura Carniwarez Inc. Będziesz musiał wyłączyć niektóre systemy obserwacyjne, zainstalowane w tej windzie. Jedyne dostępne zdjęcie Charliego, jest w fotoreportażu o nim. Pochodzi z jego szóstych urodzin. Wierzymy, że będziesz mógł go rozpoznać nawet na podstawie takiego zdjęcia. Odbierz sprzęt w skrzynce nr 137. Znajdź Charliego Sidjana w piwnicy. Zabij go i przedostań się windą do biura Carniwarez Inc.

MISJA 11: THE GRAVEYARD SHIFT

(Nocna zmiana)


Hitman 2 Silent Assassin - The Graveyard ShiftPrzeczytaj solucję Wideosolucja

Musisz umieścić robaka w głównym serwerze. Dzięki temu klient Agencji będzie w stanie dostać się do systemu i odzyskać zakodowane informacje. Jedynym sposobem dostania się do pokoju, w którym stoi serwer, jest karta dostępu administratora. Na tym piętrze znajdują się strażnicy regularnie patrolujący pomieszczenia i korytarze. Kilku ludzi będzie pracowało po godzinach. Agencja ma nadzieję, że administrator systemu także.

MISJA 12: THE JACUZZI JOB

(Robota w jacuzzi)


Hitman 2 Silent Assassin - Jacuzzi JobPrzeczytaj solucję Wideosolucja

Wtajemniczony człowiek Agencji poinformował ją, że Twój dodatkowy cel to playboy - jeden z braci bliźniaków, którego pasją są tanie kobiety i drogie dzieła sztuki. Ma mnóstwo obydwu tych rzeczy, włączając w to nadzwyczaj niezwykłą i wartościową szesnastowieczną statuetkę. Ochrona jest więc bardzo czujna.

Klient Agencji chciałby abyś zrobił to tak, by wyglądało to na zwykłe włamanie - zabij więc bliźniaka, ukradnij kilka drogocennych rzeczy i ucieknij windą.


MISJA 13: MURDER AT THE BAZAAR

(Morderstwo na bazarze)


Hitman 2 Silent Assassin - Murder at the Bazaar Przeczytaj solucję Wideosolucja

Tym razem będziesz mógł naprawdę udowodnić swoją wartość. Klient Agencji stracił pewną przesyłkę, którą chce odzyskać za wszelką cenę. Wygląda na to, że została ona skradziona przez grupę renegatów uzbrojonych po zęby. Przesyłka jest ukryta gdzieś na pustyni...

Ta misja będzie miała dwa etapy – po pierwsze: musisz zlikwidować porucznika Ahmeda Zahira i zabrać jego mapę. Pokazuje ona lokalizację przesyłki. Porucznik jest raczej słaby. Udaje się na drzemkę codziennie po południowej modlitwie, więc może to być odpowiedni moment by zlikwidować go bez wzbudzania jakichkolwiek podejrzeń. Jeśli zostałby wszczęty alarm, misja zostanie zakończona niepowodzeniem. Porucznik jest bardzo dobrze chroniony i znajduje się za zamkniętymi drzwiami. Tylko jego najbardziej zaufani ochroniarze mają do nich klucz i wstęp. Zarówno jego siedziba, jak i kwatera strażników, usytuowane są we frontowej części wioski.

Gdy z nim skończysz, będziesz musiał zabić pułkownika Mohammada Amina i ukraść klucz, który nosi on przy sobie. Jest to bardzo ważna część przesyłki.


MISJA 14: THE MOTORCADE INTERCEPTION

(Przerwanie konwoju)


Hitman 2 Silent Assassin - The Motorcade Interception Przeczytaj solucję Wideosolucja

Twoim celem jest lokalny chan, Abdul Bismillah Malik. Nie powinieneś mieć żadnych problemów z jego rozpoznaniem – jego zdjęcie znajduje się na plakatach w całym mieście. Próbuje on sprzedać przesyłkę oddziałom NATO, które są tutaj by sprawdzić towar. Chan będzie wracał do swojego pałacu razem z kilkoma oddziałami żołnierzy NATO. Przybędą drogą ze wschodu. Zlikwiduj go zanim zdoła dotrzeć do pałacu – ale bez krzywdzenia któregokolwiek z żołnierzy NATO. Mogłoby to zaszkodzić interesom, więc załatw to czysto.

Mieszkańcy wioski staną się trochę nerwowi jeśli przyłapią obcokrajowca przechadzającego się po ich wiosce z dużą bronią w rękach – uważaj więc na swoje kroki. W wiosce spotkasz kontakt o nazwisku Masoud - czeka on na Ciebie wewnątrz. Ma on dla Ciebie sprzęt - jego pozycja zaznaczona jest na mapie.

Ta operacja wymaga idealnej celności – skup się.


MISJA 15: TUNNEL RAT

(Tunelowy szczur)


Hitman 2 Silent Assassin - Tunnel Rat Przeczytaj solucję Wideosolucja

Twoim zadaniem jest zlikwidowanie porucznika Yussefa Husseina, oficera dowodzącego podziemną bazą.

Musisz także zabezpieczyć przesyłkę, którą chan próbował tu ukryć, oraz przetransportować ją bezpiecznie na powierzchnię ziemi. Śmigłowiec odbierze przesyłkę.

Wielu żołnierzy w bazie oraz strażników będących bez przerwy w wysokim stopniu gotowości, zareaguje natychmiast i szybko, jeśli tylko zostaniesz zdemaskowany.

Pamiętaj – podstęp i zaskoczenie jest tu niezwykle ważnym elementem.


MISJA 16: TEMPLE CITY AMBUSH

(Zasadzka w świątynnym mieście)


Hitman 2 Silent Assassin - Temple City Ambush Przeczytaj solucję Wideosolucja

Twoim celem jest dostanie się do świętego miejsca kultu przez tajemne przejście na tyłach jednego ze sklepów.

Klient Agencji został napadnięty w Afganistanie - jego śmigłowiec oraz przesyłka została skradziona przez wyznawców kultu. Teraz klient chce, abyś odzyskał przesyłkę. Agencja posiada informację o tym, że kilku oprychów grasuje w okolicy, w poszukiwaniu podejrzanych cudzoziemców - sprawdź więc swoją mapę i uważaj na każdym kroku. Swój kontakt znajdziesz w budynku 'International Parcel Service'. Przekaże Ci on więcej informacji na temat misji.


MISJA 17: THE DEATH OF HANNELORE
(Śmierć Hannelore)


Hitman 2 Silent Assassin - Death of Hannelore Przeczytaj solucję Wideosolucja

Po przedostaniu się do pałacu będziesz musiał znaleźć i zabić osobistego lekarza i główną propagandzistkę lidera kultu - doktor von Kamprad. Później będzie trzeba udać się na wyspę szpitalną, na której znajdziesz lidera kultu.

MISJA 18: TERMINAL HOSPITALITY

(Zabójcza gościnność)


Hitman 2 Silent Assassin - Terminal Hospitality Przeczytaj solucję Wideosolucja

Twoim zadaniem jest znaleźć lidera kultu - Deewanna Ji - i zlikwidować go. Znajduje się on obecnie w szpitalu, gdzie ma przejść operację serca. Potrzebuje on nowego serca oraz stymulatora.

Kompleks składa się ze szpitala oraz świątyni Śiwy, zarezerwowanej do odbywania religijnych praktyk dla najważniejszych członków. W gabinecie doktora Chukrana znajdziesz paczkę ze sprzętem, który pomoże Ci w misji.


MISJA 19: ST. PETERSBURG REVISITED

(Ponownie w Sankt Petersburgu)


Hitman 2 Silent Assassin - St. Petersburg Revisited Przeczytaj solucję Wideosolucja

Nastąpił nieoczekiwany zwrot wydarzeń. Wmieszany jest w nie częsty klient Agencji, Siergiej Zaworotko. Okazało się, że jest on terrorystą, który przejął rakiety nuklearne skradzione przez indyjskich wyznawców kultu.

NATO ma powody, by twierdzić, że Siergiej handluje dużymi ilościami broni nuklearnej i chemicznej. NATO nie ma jednak wystarczających uprawnień, żeby sprostać takiej ewentualności - mimo to chcą oni wciąż wyeliminować tego terrorystę i właśnie tutaj zwrócono się z prośbą do Agencji. Jest to bardzo wbrew szefom Agencji, wykonywać egzekucję na ich byłym kliencie - jednak zważywszy na zaistniałe okoliczności oraz stosunki z NATO zrobiony został w tym wypadku wyjątek. Ponieważ zdążyłeś zapoznać się już z terenem, a także jesteś najlepszym człowiekiem Agencji, wybrano Ciebie, abyś zajął się tą misją.

Siergiej ciągle zajmuje to samo biuro w Sankt Petersburgu, w którym znajdował się Twój cel w pierwszej misji wykonywanej dla Agencji po powrocie ze stanu spoczynku. Jest on teraz bardzo niespokojny - sprawdź swoją mapę, odśwież pamięć i odtwórz kroki, które stawiałeś wcześniej. Po przybyciu metrem znajdziesz sprzęt na stacji w skrytce numer 137. Drogą ucieczki także będzie metro.


MISJA 20: REDEMPTION AT GONTRANNO

(Odkupienie w Gontranno)


Hitman 2 Silent Assassin - Redemption at Gontranno Przeczytaj solucję Wideosolucja

Brak. To nie jest misja zlecona przez Agencję.

Świat Hitmana
· Fabularne
· Organizacje
· Gadżety
· Technikalia
· Twórcy
· Przemyślenia
· Prawdziwe historie
· Humor
· Fan Fiction
· Fan Galeria
Hitman Movie
· Info
· Artykuły
· Recenzja
· Fabuła
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Ciekawostki
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
· Sequel
Agent 47
· Co wiemy
· Aktorzy
· Trailery
· Ciekawostki
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Polecane

Uniwersum DC Comics

Tomb Raider Center: Oficjalny polski fansite gry Tomb Raider

Zakon Assassin

Arkham Info

BatCave :: Jedyna Polska Strona o Batmanie

Punisher Zone - Serwis o Punisherze



www.hitmangame.ru