Hitman
· Co wiemy
· Artworki
· Trailery
· Postacie
Hitman - gry mobilne
· Hitman: GO
· Hitman: Sniper
· Trailery
Hitman Absolution
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· Tryb kontraktów
· Play Styles
· Eastereggi
· Bugi
· Wideorecenzja
· Wywiady
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
Hitman - Sniper Challenge
· Informacje
· Misja
· Wyposażenie
· Wyzwania
· Pomoc
· Postacie
· Punktacja
· Ciekawostki
· Wywiady
· Screeny
· Szkice koncepcyjne
· Trailer
Hitman Blood Money
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Tapety
· Screeny
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Contracts
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broñ
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman 2 Silent Assassin
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Misje
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· System rang
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman Codename 47
· Info
· Artykuły
· Fabuła
· Solucja
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Eastereggi
· Bugi
· Wywiady
· Tipsy
· Szkice koncepcyjne
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
Hitman 2 Silent Assassin - Bugi
Specjalny materiał


Jeżeli strzelimy w ubrania złożone w kostkę usłyszymy dźwięk tłuczonego szkła, a na ubraniu pojawi się taka sama dziura, jak na trafianych przez kule szybach. (Podobny efekt czasami występuje po strzeleniu do lidera kultu w Terminal Hospitality)

Fachowa robota


W misji Basement Killing w pomieszczeniach służbowych naprzeciwko pralni znajdują się szafki. Gdy otworzymy jedną z nich stojąc przy ścianie, to drzwiczki zamiast otworzyć się na zewnątrz, otworzą się do środka.



Siedzący Byk


W misji St. Petersburg Revisited jeden ze strażników Siergieja z rosyjskiej mafii lubi sobie posiedzieć w powietrzu. Można, jak mawiał mój wykładowca.



2 razy 17


W przedostatniej misji po zabiciu nr 17 widzimy cutscenkę. Jeżeli jednak uda się nam przebrać za niego przed jej rozpoczęciem, w samej scence obaj zabójcy będą mieli taki sam strój. (To samo tyczy się karabinu snajperskiego.)



Słabe odwzorowanie


Niektórych graczy może zastanawiać, czemu karabin WA 2000 mieści tylko jeden nabój (inaczej niż w rzeczywistości). W dodatku pomimo tego ograniczenia nr 17 strzela z niego z równą szybkością, jak ze zmodyfikowanej wersji. Otóż ma on samopowtarzalny zamek, mimo że widać magazynek. Co ciekawe, takiej samej wielkości, jak w zmodyfikowanej wersji.

Dwie bronie


Trik ten pozwala na używanie dwóch broni naraz. Należy wybrać jedną z broni z ekwipunku i wyrzucić ją na ziemię. Potem wyjąć kolejną, po czym podnieść leżącą na ziemi broń. 47 powinien przełożyć pierwszą broń do lewej dłoni, co pozwoli mu na strzelanie z obu. (Działa także z sawn off, co może dać całkiem ciekawe efekty.)

Im więcej tym szybciej


Opisano wyżej błąd, dzięki któremu możemy strzelać z dwóch różnych broni. Ale jeżeli wykorzystując ten bug będziemy strzelać z obrzyna, to otrzymamy szybkostrzelność większą niż w przypadku MP 5.

Deratyzator


W misjach w których mamy dostęp do kanałów (większość z misji w Rosji) napotykamy sporą ilość szczurów. Jeżeli zabijemy któregoś z nich, i podejdziemy do niego, pojawi się opcja ,,podnieś ciało”, jak w wypadku zwykłych zwłok.



Palec Boży


Za pomocą kodu (giveall) możemy od początku pierwszej misji mieć dostęp do wszystkich broni. Nie będzie nam dane jednak ich użyć na żadnym człowieku. Otóż jak się okazuje, ojciec Vittorio jest niewrażliwy na kule. Nie jest jednak nieśmiertelny, Możemy go zabić za pomocą garoty lub noża.

Możemy też uśpić go za pomocą chloroformu (co daje ciekawie wyglądający efekt w przypadku bardzo krótkiego użycia), dzięki czemu ponownie stanie się śmiertelny (nie ukończymy co prawda wtedy misji, gdyż po uśpieniu już się on nie obudzi, ale zabawa przednia : P). Bug może też ,,działać” w ostatniej misji.





Strach na Iwana


W dziale z ciekawostkami opisany został strach na wróble, ubrany w ten sam sposób co jedna z postaci w pierwszej części. Nie napisano jednak, że jego głowa obraca się w naszą stronę, gdy do niego podchodzimy. To nie wszystko. Czasami zdarza się, że przy użyciu garoty można wyrwać go z ziemi, przez co zaczyna się obracać wkoło.





Nowe funkcje mapy


Gdy będziemy się przebierać, lub próbować otworzyć drzwi wytrychem, możemy przyspieszyć ten proces, szybko włączając i wyłączając mapę. Działa prawie zawsze.



Inna strona mapy


Kolejny bug dotyczący mapy, jednak tego bezpieczniej jest nie sprawdzać, pojawia się on w momentach interakcji 47 z otoczeniem. Jeżeli w ich trakcie uruchomimy mapę, stanie on nieruchomo i przestanie reagować na nasze polecenia.

Rosyjska odporność


Siergiej Zaworotko, jako ostatni przeciwnik w grze, może być też najbardziej uporczywym z nich. Można go jednak zabić używając garoty na drzwiach do konfesjonału. To jednak nie koniec. Nawet mimo zabicia go przez uduszenie, po strzeleniu w czerwoną kratkę wewnątrz konfesjonału nadal będzie on żył i biegał (czy raczej sunął po ziemi, kontemplując nad swoim stanem).

#8221;, jak w wypadku zwykłych zwłok.gfx/sa_bugs_ivan .jpg
Świat Hitmana
· Fabularne
· Organizacje
· Gadżety
· Technikalia
· Twórcy
· Przemyślenia
· Prawdziwe historie
· Humor
· Fan Fiction
· Fan Galeria
Hitman Movie
· Info
· Artykuły
· Recenzja
· Fabuła
· Lokacje
· Postacie
· Broń
· Ciekawostki
· Screeny
· Tapety
· Trailery
· Soundtrack
· Sequel
Agent 47
· Co wiemy
· Aktorzy
· Trailery
· Ciekawostki
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Polecane

Uniwersum DC Comics

Tomb Raider Center: Oficjalny polski fansite gry Tomb Raider

Zakon Assassin

Arkham Info

BatCave :: Jedyna Polska Strona o Batmanie

Punisher Zone - Serwis o Punisherze



www.hitmangame.ru